Zapisy na 1,75 mln akcji nowej emisji serii H spółki budowlanej ABM Solid potrwają od 6 do 11 lipca, informuje spółka. Z emisji chce pozyskać około 35 mln zł brutto.
Po względnieniu kosztów wartość oferty wyniesie około 34 mln zł. Przedział cenowy akcji ABM Solid zostanie ogłoszony 5 lipca. Od 6 o 11 lipca przyjmowane będą zapisy w transzy inwestorów indywidualnych i potrwa budowa księgi popytu. 12 lipca podana zostanie cena emisyjna. Od 12 do 13 lipca potrwają zapisy w transzy instytucjonalnej oraz w transzy kierowanej. Do 16 lipca zastąpi zamknięcie oferty i przydział akcji.
Wstępnie szacuje się, że około 30 proc. akcji może zostać przydzielone inwestorom indywidualnym.
Wielkość transzy kierowanej nie przekroczy 4 proc. całkowitej wielkości oferty. Zapisy w tej transzy może składać firma Marcom, należąca do rodziny Pawlików, głównych akcjonariuszy ABM Solid.
Oferującym akcje jest KBC Securities.
W 2006 r. grupa ABM Solid miała 196,3 mln zł przychodów, o 45 proc. więcej niż w roku 2005. Zysk netto wyniósł 5,2 mln zł, co oznacza wzrost o prawie 190 proc. w porównaniu z 2005 r.