HUBTECH: strona spółki
11.05.2018, 17:26
BRU Podpisanie umowy o współpracy z Laboratorium Naturella
Zarząd Boruta-Zachem S.A. („Spółka”) informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 11 maja 2018 r. podpisał umowę o współpracy („Umowa”) z Laboratorium Naturella Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 136 o nr KRS: 000471047 („Dystrybutor”), zwane łącznie Stronami.
Spółka posiada wyłączne prawo do technologii umożliwiającej wytwarzanie na skalę przemysłową biosurfaktantu surfaktyny, syntetyzowanej przez bakterie z rodzaju Bacillus Subtilis, wyhodowane w procesie fermentacji na podłożu ze śruty rzepakowej. Dystrybutor jest właścicielem dwóch specjalistycznych marek przeznaczonych dla produktów zapewniających kompleksową higienę i pielęgnację ciała oraz czystość domu: OnlyBio – obejmującą produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci od pierwszego dnia życia, a także OnlyEco – oferującą ekologiczne środki czystości. Na mocy Umowy Strony zobowiązują się do wzajemnej współpracy w zakresie doskonalenia technologii i rozszerzania asortymentu produkcji oraz rozwijania sieci sprzedaży środków czystości i produktów kosmetycznych na bazie biosurfaktantów jedynie pod markami OnlyBio i OnlyEco („Produkty”) na zasadach wyłączności. Dystrybutor zobowiązał się do rozwijania sprzedaży hurtowej i detalicznej Produktów na terenie kraju i zagranicą. Dystrybutor odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy w ramach zawieranych umów handlowych z dystrybutorami oraz drogeryjnymi sieciami handlowymi. Sprzedaż poza wynegocjowanymi umowami dystrybucyjnymi, oraz sprzedaż do klientów detalicznych odbywać się będzie wyłącznie w ramach sklepu e-commerce, którego organizacja leży po stronie Dystrybutora. Spółka zobowiązała się, w okresie początkowej współpracy (trwającym nie krócej niż 12 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy, zwanym dalej Okresem Początkowym), zapewnić zasoby niezbędne do ich utrzymania i rozwoju, w tym – wykwalifikowaną kadrę, lokal dla celów zarządzania sprzedażą, narzędzia pracy w postaci sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego, samochodów służbowych dla osób zajmujących się bezpośrednio dystrybucją i sprzedażą produktów oraz osób zarządzających siecią sprzedaży. Spółka zobowiązuje się także do inicjowania wspólnych przedsięwzięć mających na celu promocję marek OnlyBio i OnlyEco,, także w postaci udziału w targach branżowych o skali krajowej i międzynarodowej. Dystrybutor zobowiązuje się zorganizować sieć sprzedaży, kierować pracą przekazanej mu w zarządzanie kadry, rozwijać kanały dystrybucji produktów, w taki sposób, by efektywność podjętych przez Strony działań i zaangażowanych zasobów była możliwie najwyższa. Dodatkowo dystrybutor zobowiązał się do nie zawierania umów handlowych na dystrybucję innych wyrobów niż produkty OnlyBio i OnlyEco. Strony godzą się na wzajemne ponoszenie kosztów związanych z marketingiem, rozwijaniem sieci sprzedaży i poszerzaniem oferty produktowej zwłaszcza w ramach prac badawczo-rozwojowych, prowadzonych także przy wykorzystaniu podmiotów trzecich. Strony zgodnie postanawiają, iż w przypadku naruszenia obowiązku wyłączności wynikającego z postanowień Umowy Strona, której prawa zostały naruszone ma prawo żądać od Strony, która dopuściła się takiego naruszenia kary umownej w wysokości 100.000,00 (stu tysięcy) złotych za każde udokumentowane naruszenie. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony, z możliwością rozwiązania jej przez każdą ze Stron z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia Pozostałe zapisy Umowy nie odbiegają od standardów rynkowych dla tego typu umów.
Spółka posiada wyłączne prawo do technologii umożliwiającej wytwarzanie na skalę przemysłową biosurfaktantu surfaktyny, syntetyzowanej przez bakterie z rodzaju Bacillus Subtilis, wyhodowane w procesie fermentacji na podłożu ze śruty rzepakowej. Dystrybutor jest właścicielem dwóch specjalistycznych marek przeznaczonych dla produktów zapewniających kompleksową higienę i pielęgnację ciała oraz czystość domu: OnlyBio – obejmującą produkty przeznaczone do higieny i pielęgnacji ciała dorosłych oraz dzieci od pierwszego dnia życia, a także OnlyEco – oferującą ekologiczne środki czystości. Na mocy Umowy Strony zobowiązują się do wzajemnej współpracy w zakresie doskonalenia technologii i rozszerzania asortymentu produkcji oraz rozwijania sieci sprzedaży środków czystości i produktów kosmetycznych na bazie biosurfaktantów jedynie pod markami OnlyBio i OnlyEco („Produkty”) na zasadach wyłączności. Dystrybutor zobowiązał się do rozwijania sprzedaży hurtowej i detalicznej Produktów na terenie kraju i zagranicą. Dystrybutor odpowiedzialny będzie za pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy w ramach zawieranych umów handlowych z dystrybutorami oraz drogeryjnymi sieciami handlowymi. Sprzedaż poza wynegocjowanymi umowami dystrybucyjnymi, oraz sprzedaż do klientów detalicznych odbywać się będzie wyłącznie w ramach sklepu e-commerce, którego organizacja leży po stronie Dystrybutora. Spółka zobowiązała się, w okresie początkowej współpracy (trwającym nie krócej niż 12 miesięcy od daty zawarcia niniejszej umowy, zwanym dalej Okresem Początkowym), zapewnić zasoby niezbędne do ich utrzymania i rozwoju, w tym – wykwalifikowaną kadrę, lokal dla celów zarządzania sprzedażą, narzędzia pracy w postaci sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego, samochodów służbowych dla osób zajmujących się bezpośrednio dystrybucją i sprzedażą produktów oraz osób zarządzających siecią sprzedaży. Spółka zobowiązuje się także do inicjowania wspólnych przedsięwzięć mających na celu promocję marek OnlyBio i OnlyEco,, także w postaci udziału w targach branżowych o skali krajowej i międzynarodowej. Dystrybutor zobowiązuje się zorganizować sieć sprzedaży, kierować pracą przekazanej mu w zarządzanie kadry, rozwijać kanały dystrybucji produktów, w taki sposób, by efektywność podjętych przez Strony działań i zaangażowanych zasobów była możliwie najwyższa. Dodatkowo dystrybutor zobowiązał się do nie zawierania umów handlowych na dystrybucję innych wyrobów niż produkty OnlyBio i OnlyEco. Strony godzą się na wzajemne ponoszenie kosztów związanych z marketingiem, rozwijaniem sieci sprzedaży i poszerzaniem oferty produktowej zwłaszcza w ramach prac badawczo-rozwojowych, prowadzonych także przy wykorzystaniu podmiotów trzecich. Strony zgodnie postanawiają, iż w przypadku naruszenia obowiązku wyłączności wynikającego z postanowień Umowy Strona, której prawa zostały naruszone ma prawo żądać od Strony, która dopuściła się takiego naruszenia kary umownej w wysokości 100.000,00 (stu tysięcy) złotych za każde udokumentowane naruszenie. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony, z możliwością rozwiązania jej przez każdą ze Stron z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia Pozostałe zapisy Umowy nie odbiegają od standardów rynkowych dla tego typu umów.