Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

FRW Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący „Chornobyl Liquidators”, „Chornobyl Liquidators - Supporter Pack” oraz „House Flipper: Pop Art Furniture Pack” w wersjach na komputery osobiste

Zarząd Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) w związku z ostatnimi premierami gier, o których mowa w raportach bieżących ESPI nr 7/2024 oraz 11/2024, przekazuje następujące informacje:
1) Premiera „Chornobyl Liquidators” (dalej: CLS) w wersji na komputery osobiste (dalej: PC) miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam, Genba Digital Limited oraz Humble Store (dalej: Premiera 1). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu CLS w wersji na PC nie przekroczył 2,05 mln zł. CLS w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Emitenta. CLS zajmował maksymalnie 44 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding CLS na dzień przed premierą wynosiła 165,6 tys. sztuk. Po 72 godzinach od Premiery 1: a) Sprzedaż CLS na platformach: 5,3 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym: - bezpakietowo na platformie Steam - 3,2 tys. sztuk brutto; - bezpakietowo na platformach Genba Digital Limited i Humble Store - 0,4 tys. sztuk brutto; - w pakiecie z grą „House Flipper” - 1,0 tys. sztuk brutto; - w pakiecie z dodatkiem „Chornobyl Liquidators - Supporter Pack” - 0,5 tys. sztuk brutto; - w pakietach z pozostałymi grami - 0,2 tys. sztuk brutto. b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży CLS na platformach: 90,3 tys. USD. c) Ocena graczy na platformie Steam: 44% oparta na 177 recenzjach. d) Liczba zakupów z listy życzeń: 4,1 tys. sztuk (2,5%). e) Liczba refundacji CLS: 0,7 tys. sztuk (13,2%). f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym: - Niemcy - 18,7%; - Stany Zjednoczone - 18,5%; - Polska - 6,9%; - Rosja - 6,9%; - Wielka Brytania - 6,5%; - Chiny - 3,7%; - Francja - 3,7%; - Ukraina - 2,4%; - Czechy - 2,4%; - Kanada - 2,2%; - Węgry - 2,1%; - Pozostałe kraje - 26,0%. 2) Premiera „Chornobyl Liquidators - Supporter Pack” (dalej: CLS - Supporter Pack) w wersji na PC miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam oraz Genba Digital Limited (dalej: Premiera 2). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 2 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu CLS - Supporter Pack w wersji na PC nie przekroczył 1 tys. zł. CLS - Supporter Pack w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Emitenta. Do momentu publikacji niniejszego raportu nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta łącznych kosztów CLS - Supporter Pack w wersji na PC. CLS - Supporter Pack zajmował maksymalnie 590 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding CLS - Supporter Pack na dzień przed premierą wynosiła 152 sztuki. Po 72 godzinach od Premiery 2: a) Sprzedaż CLS - Supporter Pack na platformach Steam i Genba Digital Limited: 713 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów). b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży CLS - Supporter Pack na platformach: 5,1 tys. USD. c) Ocena graczy na platformie Steam: 100% oparta na 1 recenzji. d) Liczba zakupów z listy życzeń: 42 sztuki (27,6%). e) Liczba refundacji CLS - Supporter Pack: 42 sztuki (5,9%). f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym: - Niemcy - 19,9%; - Stany Zjednoczone - 18,8%; - Rosja 7,0%; - Wielka Brytania - 6,7%; - Polska - 5,1%; - Chiny - 4,2% - Francja - 3,1%; - Czechy - 2,8%; - Włochy 2,8% - Kanada 2,4% - Węgry - 2,2%; - Pozostałe kraje - 25,0%. 3) Premiera „House Flipper: Pop Art Furniture Pack” (dalej: HF Pop Art) w wersji na PC miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 14:00 na platformie Steam (dalej: Premiera 3). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu HF Pop Art w wersji na PC nie przekroczył 40 tys. zł. HF Pop Art w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Frozen District sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Do momentu publikacji niniejszego raportu nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta łącznych kosztów HF Pop Art w wersji na PC. HF Pop Art zajmował maksymalnie 249 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding HF Pop Art na dzień przed premierą wynosiła 21,8 tys. sztuk. Po 72 godzinach od Premiery 3: a) Sprzedaż HF Pop Art na platformie Steam: 8,1 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów). b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Steam i zwrotów) ze sprzedaży HF Pop Art na platformie Steam: 35,2 tys. USD. c) Ocena graczy na platformie Steam: 59% oparta na 22 recenzjach. d) Liczba zakupów z listy życzeń: 2,8 tys. sztuk (12,8%). e) Liczba refundacji HF Pop Art na platformie Steam: 0,1 tys. sztuk (1,6%). f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone - 34,5%; - Niemcy - 10,5%; - Wielka Brytania - 7,4%; - Chiny - 6,4%; - Kanada - 4,3%; - Francja - 3,0%; - Australia - 2,9%; - Polska - 2,9%; - Korea Południowa - 2,0%; - Pozostałe kraje - 26,1%. Premiery 1, 2 i 3 zostały wyznaczone na dzień rozpoczęcia wydarzenia „House Flipper Franchise Sale” i pozytywnie wpłynęły na sprzedaż poprzednio wydanych gier Emitenta na Steam, które pobrano w ciągu 72 godzin trwania wydarzenia w łącznej liczbie ponad 15,5 tys. sztuk. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższych informacji z uwagi na fakt, iż mogą mieć one istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.

Inne komunikaty