Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
WIKANA: strona spółki
26.06.2024, 13:23

WIK Informacja o powołaniu osób nadzorujących na kadencję obejmującą lata 2024 - 2029

Zarząd WIKANA S.A. („Emitent”, „Spółka”), zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych […], informuje że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki („Walne Zgromadzenie”) w dniu 26 czerwca 2024 r. podjęło uchwały w sprawie powołania na członków Rady Nadzorczej Spółki w kadencji obejmującej lata 2024 - 2029:
Pana Adama Buchajskiego, Pana Marcina Marczuka, Pana Krzysztofa Misiaka, Pani Anny Kułach oraz Pani Patrycji Wojtczyk. Poniżej Emitent zamieszcza informacje nt. posiadanego wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej osób, o których mowa powyżej. Pan Adam Buchajski posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na Członków Rad Nadzorczych. Doświadczenie zawodowe Pana Adama Buchajskiego: - 1990 - obecnie - właściciel firmy PHP Zambut, wytwarzającej surowce do produkcji obuwia, Zamość - 1980 - 1990 - Poczta Polska Telegraf i Telefon - Dyrekcja Wojewódzka Poczta Polska Telegraf i Telefon, Zamość - na stanowisku dyrektora - 1975 - 1980 - Urząd Telekomunikacyjny, Wojewódzki Urząd Telekomunikacyjny, Zamość - na stanowisku zastępcy dyrektora - 2004 - 2005, 2007, 2008 - 2012, 2016 - Członek Rady Nadzorczej SANWIL HOLDING S.A. (SANWIL S.A.) - 2004 - 2008 - Członek Rady Nadzorczej LPBO S.A. - 2009 - 2016 - Członek Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwo Drogowe i Oczyszczania Spółka z o.o. - 2009 - obecnie - Członek Rady Nadzorczej WIKANA S.A. - 2012 - obecnie - Prezes Zarządu SANWIL HOLDING S.A. Pan Marcin Marczuk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Od 2005 roku radca prawny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe Pana Marcina Marczuka: Aktualnie w składzie Rady Nadzorczej WIKANA S.A. z siedzibą w Lublinie oraz Rady Nadzorczej i Komitetu Audytu PJP MAKRUM S.A. z siedzibą w Bydgoszczy oraz członek organów nadzorujących kilku spółek niepublicznych. Doświadczenia nadzorcze zdobywał ponadto jako członek rad nadzorczych wielu jednostek zainteresowania publicznego. W latach 1996-1999 pracownik Urzędu KPWiG (obecnie KNF). W okresie 1999-2003 zatrudniony w Biurze Zarządu ówczesnej spółki publicznej Compensa S.A., w latach 2003-2006 dyrektor biura zarządu i rady nadzorczej, prokurent i rzecznik prasowy PTU S.A. (obecnie Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group). W latach 2007-2017 Partner Zarządzający kancelarią Prof. Marek Wierzbowski i Partnerzy. Obecnie Partner Zarządzający kancelarią Królikowski Marczuk Dyl Adwokaci i Radcowie Prawni sp.p.(KMD.Legal), w której odpowiada za praktykę obrotu i transakcji na rynkach kapitałowych oraz za doradztwo w zakresie spółek prawa handlowego. Od 2022 r. sędzia Sądu Polubownego przy KDPW, w przeszłości arbiter Sądu Polubownego II kadencji przy KNF. 0d 2020 roku członek zwyczajny Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych. Komentator wydarzeń na rynku kapitałowym, prelegent licznych konferencji, kongresów czy sympozjów. Autor i współautor publikacji i artykułów w prasie branżowej. Współautor komentarzy do: Prawa Rynku Kapitałowego (2014, 2016, 2023), Ustawy o Obligacjach (2015, 2017), Rozporządzenia w sprawie nadużyć na rynku (MAR) (2016), czy Komentarza do AML (2022, zap. 2024) (wszystkie Wyd. C.H. BECK). Pan Krzysztof Misiak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (1999) kierunku: Marketing i Zarządzenie. W latach 1995 - 2002 uczestniczył w szeregu szkoleń dotyczących rynku kapitałowego i analizy finansowej. Doświadczenie zawodowe Pana Krzysztofa Misiaka: - 2024 - obecnie - Sanwil Holding S.A. - Prezes Zarządu - 2004 - obecnie - KPML Investment & Business Consulting Sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu - 2014 - 2016 - Sama Energia Sp. z o.o. - Prezes Zarządu - 2003 - 2004 - Zachodni NFI Sp. z o.o. - Dyrektor Inwestycyjny - 2002 - 2003 - PEP Sp. z o.o. - Dyrektor Inwestycyjny - 2000 - 2002 - Dom Maklerski BZ WBK S.A. - Kierownik Zespołu Analiz - 1999 - 2000 - Zurich PTE - Analityk finansowy - 1998 - 1999 - Expandia Finance Polska - Analityk finansowy - 1995 - 1998 - COK Bank Handlowy S.A. - Analityk finansowy Członek Rad Nadzorczych: - 2009 - obecnie - Wikana S.A. - 2003 - 2024 - Sanwil Holding S.A. - 2002 - obecnie - Famor S.A. - 2004 - 2009 - LPBO S.A. - 2007 - 2016 - Indygotech Minerals S.A. - 2002 - 2004 - Chofum S.A. - 2002 - 2004 - Polna S.A. - 2002 - 2003 - Bumar-Fablok S.A. - 2003 - 2003 - Befared S.A. Pani Anna Kułach jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie (wydział: Zarządzanie i marketing, specjalność: Rachunkowość, Marketing). Od 2008 roku Pani Anna Kułach posiada tytuł biegłego rewidenta (nr 11347) oraz od roku 2011 kwalifikacje ACCA, zaś od roku 2016 - FCCA. Doświadczenie zawodowe Pani Anny Kułach: - 2023 - obecnie - Prezes Zarządu E.ON Foton sp. z o.o. z odpowiedzialnością za nową strategię, wdrażanie zmian, zarzadzanie finansami, IT, HR, zakupami; - 2021 - 2023 - Członek Zarządu Nunatak Capital ASI sp. z o.o. SKA i Statxplorer sp. z o.o. z odpowiedzialnością za finanse i procesy raportowe funduszu; - 2016 - 2021 – Prezes Zarządu, Wiceprezes Zarządu ds. restrukturyzacji i finansów w spółce Radpol S.A. z odpowiedzialnością za rozwój i strategię, relacje inwestorskie, zarządzanie finansami, zakupami, IT, HR, działami administracji Spółki; - 2015 - 2016 - Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu ds. finansów w PKP Cargotabor Sp. z o.o. z odpowiedzialnością za dział księgowości, kontrolingu, zakupów, IT oraz członek zespołów wdrożeniowych strategii Grupy PKP Cargo; - 2013 - 2015 - starszy konsultant oraz manager projektów w firmie doradczej Interim Management Polska Sp. z o.o. oraz członek Rady Nadzorczej w spółce Chochołowskie Termy Sp. z o.o.; - 2011 - 2013 - Wójcik Fashion Sp. z o.o. S.K.A. - początkowo na stanowisku Głównego Kontrolera, a następnie Dyrektora Finansowego; - 2003 - 2011 - Asystent/Senior/Manager w firmie doradczej Ernst & Young w działach Corporate Finance oraz Audytu. Odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów finansowych w spółkach działających m.in. w branżach: energetycznej, paliwowej, przemysłowej, budowlanej, chemicznej; członek zespołów doradczych ze specjalizacją w obszarach sprawozdawczości finansowej z naciskiem na Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej. Informacje nt. wykształcenia Pani Patrycji Wojtczyk: - 10/2018 - 06/2020 - studia magisterskie (kierunek: zarządzanie projektami) - 01/2020 - 05/2020 - Instituto Tecnológico Autónomo de Mexico - 10/2015 – 06/2018 – studia licencjackie (kierunek: zarządzanie, specjalizacja: zarządzanie finansami przedsiębiorstwa) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie - 01/2017 – 05/2017 – Singapore Management University Doświadczenie zawodowe Pani Patrycji Wojtczyk: - 2024 - obecnie - Brand Manager Actimel, Danone S.A. - 2022 - 2023 - Junior Brand Manager Activia, Danone S.A. - 2020 - 2021 - Junior Brand Manager Delikatesy Centrum, Eurocash S.A. - 2017 – 2019 – Dział Marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A. - 2016 – Project Manager w Havas Worldwide Polska - 2015 – Asystent w Mott MacDonald Polska Sp. z o.o. Ponadto Pani Patrycja Wojtczyk od 2016 roku do 2018 roku była członkiem organizacji studenckiej AIESEC Projekt: Global Talent CRM, wcześniej natomiast udzielała się w licznych działaniach jako wolontariusz. Zgodnie ze złożonym oświadczeniami, żadna z ww. osób: - nie prowadzi działalności poza przedsiębiorstwem Emitenta, która byłaby konkurencyjna do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, - nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Emitenta jako wspólnik: spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, - nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Inne komunikaty