Strata operacyjna wyniosła 5,71 mln zł wobec 4,72 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 21,76 mln zł w 2019 r. wobec 22,24 mln zł rok wcześniej.
"Po przeprowadzeniu wstępnych analiz dostępnych danych zarząd informuje, że istnieje prawdopodobieństwo, iż COVID-19 może wpłynąć negatywnie na aktualne i przyszłe wyniki finansowe Miraculum S.A. Zakres i skala wpływu w znacznej mierze zależeć będzie od okresu trwania epidemii, obszaru na którym będzie występowała oraz ograniczeń z nią związanych. Do występujących i mogących wystąpić skutków zaliczamy możliwy spadek sprzedaży eksportowej i krajowej, w wyniku wprowadzenia w wielu miejscach na świecie i Polsce ograniczeń społecznych związanych z COVID19, w szczególności zamknięcia granic, ograniczenia działalności centrów handlowych" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.