"Zamierzamy tworzyć nieodkryte, a jednocześnie wyczekiwane symulatory. Niezagospodarowana grupa docelowa jest ogromna. Ludzie coraz częściej sięgają po symulacje by realizować swoje pasje. Obecnie prawie 40% najbardziej oczekiwanych gier na Steam to symulatory. Nasz pierwszy symulator, Model Builder trafi do sprzedaży w IV kwartale bieżącego roku" - powiedział Gardeła podczas spotkania z dziennikarzami.
Wydanie gry jest również planowane na konsole i hełmy VR. Łączny koszt produkcji i marketingu nie przekroczy 1,5 mln zł.
"Obserwujemy bardzo duże zainteresowanie projektem zarówno przez wydawców, jak i samych graczy" - dodał prezes.
Drugi symulator trafi do sprzedaży na początku 2022 roku. Również ta gra trafi na początku na komputery PC, a w dalszej kolejności na konsole i VR. Jej budżet będzie zbliżony do Model Builder.
"Poprzednia produkcja o zbliżonej tematyce sprzedała się w ponad 24 mln egzemplarzy. Nie znaleźliśmy bezpośredniej konkurencji. To szeroka niezagospodarowana nisza z wielkim potencjałem promocyjnym" - ocenił Gardeła.
Marketing drugiego symulatora będzie prowadzony przez firmę Frozen District, twórców gry House Flippera.
Moonlit to polski gamingowy software house zamierzający poszerzyć swoją działalność o segment produkcji gier własnych. Zadebiutował na NewConnect w połowie 2019 r.