"Jesteśmy pierwszym operatorem z pełną ofertę konwergentną. Po 2 latach mamy 1,2 mln klientów Orange Love i uważamy to za sukces. Był to ruch strategiczny i widzimy, że inni podążają za nami" - powiedział Fallacher podczas prezentacji oferty.
Wiceprezes operatora Mariusz Gaca dodał, że Orange Love to 1/3 przychodów operatora z rynku konsumenckiego, co czyni ofertą jedną z kluczowych linii produktowych.
"Teraz opracowaliśmy koncepcję zróżnicowania tej oferty. Odpalamy dwa nowe pakiety - Love Extra i Love Premium - z m.in. ok. 170 kanałów TV i wszystkim, czego potrzebuje rodzina w telekomunikacji i rozrywce, jak rozbudowana sekcja sportowa, filmy i seriale, również w 4K, programy dla dzieci, ale też karta SIM w wysokich pakietach z nielimitowanym danymi" - wskazał Gaca.
Przedstawiciele operatora podali również, że Orange TV kupiło dotychczas 950 tys. klientów.
Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP).