Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

PAIH zbiera oferty firm kosmetycznych dla sieci handlowej w Niemczech

0
Podziel się:

Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) we Frankfurcie nad Menem zaprasza przedsiębiorców z branży kosmetycznej do przesłania do 2 czerwca swoich ofert, które zostaną przedstawione zainteresowanej współpracą z Polską wiodącej sieci handlowej w Niemczech, podała Agencja.

PAIH zbiera oferty firm kosmetycznych dla sieci handlowej w Niemczech

Sektor kosmetyczny należy do jednego z dziewięciu promowanych przez PAI H w ramach Branżowych Programów Promocji Brand. W kwietniu tego roku PAIH zorganizowała misję polskich firm kosmetycznych do Frankfurtu, której uczestnicy spotkali się z potencjalnymi kontrahentami i odwiedzili kluczowe targi branżowe Cosmetica.

Jak zaznacza kierownik niemieckiego biura handlowego PAIH Łukasz Chrabański, wydarzenie pokazało, że polskie produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością i atrakcyjną ceną, czym przekonują do siebie zagranicznych klientów. Dlatego ZBH zdecydowało o podjęciu kolejnych działań zmierzających do wzmocnienia obecności polskich marek na niemieckim rynku.

"Nawiązaliśmy kontakt z przedstawicielami czołowej sieci kosmetycznej w Niemczech. Udało nam się przekonać ich do przyjrzenia się jednemu polskiemu producentowi kosmetyków, poleconemu przez PAIH. W związku z tym zachęcamy firmy z branży do przygotowania i przesłania nam oferty promocyjno-handlowej. Najciekawszą z nich zaprezentujemy partnerowi. Weźmiemy pod uwagę przede wszystkim profesjonalizm przygotowanej prezentacji, dotychczasowe osiągnięcia, jak również potencjał produkcyjny firmy" - powiedział Chrabański, cytowany w komunikacie.

Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem działa od II połowy 2017 roku. Od tamtej pory jego eksperci obsłużyli ponad 500 zapytań polskich i niemieckich firm głównie z branży kosmetycznej, spożywczej, informatycznej, maszynowej i budowlanej, podano też w materiale.

Misją PAIH jest zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez zagraniczne biura handlowe (ZBH) na całym świecie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)