"Wielkość przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu 'Lato 2020' (wycieczki realizowane w miesiącach: kwiecień - październik 2020 roku) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 31 stycznia 2020 roku wyniosła 130 942 rezerwacje, co oznacza wzrost o 24,1% w porównaniu do analogicznego okresu przedsprzedaży oferty sezonu 'Lato 2019', gdy zanotowano w tym samym czasie 105 495 rezerwacji" - czytamy w komunikacie.
Wartość sprzedanej oferty ujmowana będzie w przychodach ze sprzedaży spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia 2020 roku do października 2020 roku, podkreślono w materiale.
Rainbow Tours to operator turystyczny zajmujący się sprzedażą własnych imprez turystycznych, pośrednictwem w sprzedaży imprez turystycznych innych touroperatorów, biletów lotniczych, autokarowych, promowych. Spółka zadebiutowała na GPW w 2007 r.