"Nasza infrastruktura jest gotowa do zapewnienia usług, również w przypadku zwiększonego obciążenia sieci. Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń - tylko od czwartku, 12 marca, odnotowaliśmy średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w sieci T-Mobile" - czytamy w komunikacie.
Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%, podano także.
"W weekend również zanotowaliśmy wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21.00). Zdajemy sobie sprawę, że dla bardzo wielu klientów możliwość komunikacji, swobodnego dostępu do usług telekomunikacyjnych jest obecnie szczególnie ważna" - czytamy dalej.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.