Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W e-sklepach LPP wdrożono odroczone płatności PayPo

21
Podziel się:

Warszawa, 24.07.2020 (ISBnews) - LPP wdrożyło nową formę płatności za zakupy przez internet - odroczone płatności PayPo, podał fintech. 

W e-sklepach LPP wdrożono odroczone płatności PayPo

Obecnie rozwiązanie PayPo jest dostępne w ponad 1 tys. e-sklepów, w tym w ponad 100 działających w obszarze fashion, podano.

"Decyzja o podjęciu współpracy z PayPo oraz zaproponowanie naszym klientom opcji odroczonych płatności jest kolejnym elementem usprawnień jakie postanowiliśmy wdrożyć, aby uczynić nasze sklepy online bardziej przyjaznymi. Zwłaszcza ostatni czas pokazał, że dynamicznie rozwijający się e-commerce, teraz jeszcze bardziej zyskał na znaczeniu. Układ sił pomiędzy tradycyjnym i internetowym kanałem sprzedaży uległ diametralnej zmianie. To stawia przed firmami takimi jak nasza wyzwanie, aby sprawnie dostosować się do zmienionej rzeczywistości handlowej i wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku. Wierzymy, że wprowadzenie odroczonych płatności, przemodelowanie naszej sieci dystrybucji celem przyspieszenia dostaw oraz wiele innych zmian jakie jeszcze planujemy wdrożyć pozwolą nam skutecznie odpowiedzieć na dzisiejsze potrzeby naszych klientów" - powiedział e-commerce operations manager w LPP Dawid Telepski, cytowany w komunikacie.

LPP to kolejny duży gracz z polskiego rynku, który zaufał PayPo. Wcześniej po rozwiązania polskiego fintechu sięgnęli tacy giganci jak Allegro, Media Markt, Media Expert, Leroy Merlin czy Decathlon. To również kolejny przedstawiciel segmentu moda/ fashion, który bardzo szybko przekonał się do odroczonych płatności. Obecnie w portfelu PayPo sklepów z tego rynku jest już ponad 100 podmiotów. Obok LPP są też takie marki jak 4F, Answear, Big Star, Grupa MIG, w tym sklepy Sizeer, Wojas, Laurella, czy Ochnik, podano także.

"Wśród ponad 1 tys. e-sklepów oferujących odroczone płatności są nie tylko średnie i małe podmioty, ale przede wszystkim do rozwoju i popularyzacji tej formy płacenia za zakupy w internecie przyczyniają się największe firmy, które, tak jak LPP, sięgają po nasze rozwiązanie. Co ważne, doświadczenie zdobyte przy tak dużym wdrożeniu, jakie zrealizowaliśmy dla kolejnego dużego sklepu, który jest jedną z największych odzieżowych marek Europy, pozwala nam z jeszcze większą sprawnością wprowadzać odroczone płatności w następnych dużych firmach. Nowe projekty na skalę porównywalną do LPP są już finalizowane i niebawem będziemy o nich informować" - dodał członek zarządu PayPo Tomasz Hadzik, cytowany w komunikacie.

Udział odroczonych płatności we wszystkich transakcjach w internecie w Polsce jest wciąż jednocyfrowy, podczas gdy w Europie Zachodniej wynosi 15-25%. To pokazuje, jaki potencjał drzemie w rozwiązaniu PayPo, podsumowano w materiale.

PayPo to krajowy fintech działającego na rynku od 2018 r. Obecnie jest on liderem na rynku odroczonych płatności w internecie w Polsce - nawiązał współpracę z ponad 1 tys. sklepów i zapewnił finansowanie dla ponad 250 tys. kupujących. Założycielem, udziałowcem i prezesem spółki jest Radosław Nawrocki.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(21)
Oliwia
2 lata temu
Mega! Mnie cieszy, że modivo też ma paypo bo często tam kupuję
Maja
2 lata temu
Myślę że jeszcze zalando albo asos mogliby wprowadzić paypo, to jest najlepsza opcja płatności odroczonej
sajko
2 lata temu
No i bardzo fajnie że już sporo sklepów ma paypo. Bardzo lubię to rozwiązanie, przydatne i proste w użyciu
Beti
2 lata temu
Za kazdym razem jak korzystam z paypo to jestem zadowolona i wszystko sprawnie idzie, dużo sklepów ma teraz dużo fajnych promocji dzięki czemu też udało mi się skorzystac z paypo na zakupach w answear, gdzie nadal trwa wiele promocji
Elena
2 lata temu
Paypo zawsze jest przydatne i bezpieczne, intyicujnie działa, do tego opcja płatności w ratach dodatkowo zachęca. Ja czesto korzystam np. przy okazji zakupów w modivo.
...
Następna strona