Akcja ruszyła w piątek, 23 marca, przy okazji towarzyskiego meczu Polska - Nigeria. Marka współpracuje przy projekcie z portalem Onet.pl, kampanię "Novotel - Zgrupowanie Kibiców" realizuje Arskom Group, podano w komunikacie.
"Zgodnie z filozofią 'Live the Moment', każda chwila spędzona w hotelach Novotel ma znaczenie. Wierzymy, że nasze strefy kibica będą propozycją numer jeden dla wszystkich fanów podczas tegorocznych mistrzostw. Chcemy, aby odwiedzali je nie tylko hotelowi goście, ale też lokalni mieszkańcy, by razem z nami dzielić sportowe emocje" - skomentował Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels, cytowany w komunikacie.
W Polsce pod marką Novotel funkcjonuje 13 hoteli w 8 miastach: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Szczecinie.