- poinformowała spółka w komunikacie.
'Akcje serii E zostaną zaoferowane inwestorowi w drodze subskrypcji prywatnej, a umowa o objęcie akcji w tym trybie powinna zostać zawarta najpóźniej do dnia 15 października 2002 roku' - podano w komunikacie.
Akcjonariusze Art Marketing Syndicate zadecydują na najbliższym NWZA spółki, zaplanowanym na 10 maja, o emisji do 1 mln akcji serii E lub 4 tys. obligacji dla potencjalnego inwestora. Akcje serii E uczestniczą w dywidendzie od dnia 1 stycznia 2002 roku.
Akcjonariusze mają podjąć na NWZA decyzję o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki o 1,5 do 2 mln zł poprzez emisję od 750 tys. do 1 mln akcji serii E, o wartości nominalnej 2 zł każda, z wyłączeniem prawa poboru.
Alternatywnym rozwiązaniem jest emisja nie więcej niż 4 tys. obligacji, o wartości nominalnej 10.000 zł każda, z wyłączeniem prawa poboru. Łączna maksymalna wartość emisji obligacji wyniesie do 40 mln zł.
'Nowy kapitał niezbędny jest dla podjęcia działań restrukturyzacyjnych zwiększających efektywność spółki oraz na restrukturyzację zadłużenia i realizację przyjętego programu inwestycyjnego' - podano w komunikacie.
Prezes Art Marketing Syndicate (AMS) Tomasz Kawka potwierdził na początku kwietnia, że negocjacje w sprawie sprzedaży akcji spółki są prowadzone z czterema inwestorami.
Po czterech kwartałach 2001 roku grupa AMS poniosła 5,1 mln zł straty przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 173 mln zł.