- poinformował PAP w poniedziałek prezes Strzelca Adam Brodowski.
"Zamknęliśmy emisję i sprzedaliśmy wszystkie akcje. To jest nasz duży sukces" - powiedział Brodowski.
Według niego na akcję zapisało się wielu różnych inwestorów, dzięki czemu po emisji nie dojdzie do istotnych zmian w akcjonariacie spółki.
Cena emisyjna akcji serii G Brok-Strzelec została ustalona na 1,9 zł, czyli tyle, ile wynosiła cena minimalna. Zapisy na akcje spółki trwały do poniedziałku.
Pozyskane środki Brok-Strzelec zamierza przeznaczyć na restrukturyzację zadłużenia, w tym przede wszystkim spłatę reszty zobowiązań wobec banku Pekao SA za przejęty browar Brok w Koszalinie.
Prezes powiedział, że przeprowadzenie emisji pozwoli na realizację prognozy finansowej na ten rok. Brok-Strzelec SA zamierza w 2004 roku osiągnąć zysk netto w wysokości 4,6 mln zł, przy przychodach ze sprzedaży 162 mln zł.
Spółka przygotowuje nową strategię promocji swoich marek, co powinno się przyczynić do zwiększenia sprzedaży do 700.000 hektolitrów piwa w tym roku.