Polski detalista rozpoczął współpracę z niemiecką siecią myToys. Tym samym odzież dla dzieci od Coccodrillo trafi na zupełnie nowy rynek. W tym roku firma ma w planach otwarcie 30-40 nowych sklepów poza naszym krajem.
- Klienci MyToys bardzo pozytywnie odebrali naszą ofertę. Podobała im się zarówno kolekcja ubrań i obuwia, jak i sposób ich prezentacji. Także nasi partnerzy są zadowoleni z tego, jak rozpoczęła się współpraca - powiedział Marek Dworczak, prezes spółki CDRL (właściciel marki Coccodrillo).
MyToys jest częścią niemieckiej grupy OTTO i posiada 17 punktów handlowych na terenie tego kraju. Jest europejskim numerem jeden w sprzedaży internetowej z kategorii sklepów rodzinnych.
- Dzięki temu, że działamy z silnym partnerem, mamy szansę na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki na bardzo dużym rynku niemieckim. Przyjęta formuła umożliwia nam ekspansję bez podejmowania znacznych inwestycji. Liczymy też na współpracę w zakresie e-commerce - skomentował wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.
Ekspansja zagraniczna jest jednym z filarów strategii rozwoju grupy. W tym roku CDRL planuje otworzyć 30-40 nowych sklepów zagranicznych. W planach są m.in. otwarcia w Rosji, Arabii Saudyjskiej, Kazachstanie, Iranie i na Ukrainie. W Polsce spółka otworzy niedługo swój 250. sklep, który będzie zlokalizowany w nowej galerii w Tychach.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska.