,,Polska jest bardzo ważnym rynkiem dla marki Honor zarówno pod względem populacji jak i wielkości rynku. Jesteśmy na early stage, ale chcemy systematycznie poprawiać swoją pozycję i mamy duże ambicje. Chcemy sięgnąć Top5 w ciągu trzech lat. Będziemy pracować nad rozpoznawalnością naszej marki, będziemy aktywni marketingowo, będziemy współpracować z lokalnymi partnerami tak, aby sprawić, by marka Honor jak najbardziej pasowała do polskiego rynku" - powiedział Jing na spotkaniu z dziennikarzami.
Jak wskazał, obecnie lokalnym partnerem dystrybucyjnym marki jest Komsa Polska, a Honor chce pozyskiwać kolejnych partnerów.
,,Rynek jest konkurencyjny, ale nie patrzymy na innych. Pozycjonowanie marek Honor i Huawei również jest całkowicie inne. Naszym celem jest dostarczyć jakościowy produkt i realizować strategię skoncentrowaną na klientach (clientcentric). Mamy wielkie nadzieje związane z pierwszym smartfonem z technologią GPU Turbo - Honor Play wprowadzonym w czerwcu na chiński rynek. W Polsce pojawi się on już z początkiem jesieni tego roku. Wierzymy, że szczególnie młodzi Polacy przyjmą tę serię gorąco jako ich sprzęt do cyfrowej rozrywki" - wskazał country manager Honor.
GPU Turbo to zintegrowana systemowo technologia oprogramowania sprzętowego, przyspieszająca przetwarzanie grafiki. Integracja GPU Turbo z oprogramowaniem sprzętowym znacznie przyspiesza przetwarzanie grafiki w smartfonach z korzyścią dla płynności i szybkości działania tych urządzeń. Technologia będzie stopniowo wprowadzana w kolejnych modelach smartfonów Honor, takich jak Honor 10, Honor View10, Honor 9 Lite i Honor 7X.
Honor jest najważniejszą e-marką należącą do Grupy Huawei. Obecnie Honor buduje pozycję na największych rynkach takich, jak np: Europa, Afryka, Indie, Indonezja, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone. Firma polega na swoim lekkim modelu biznesowym, w którego centrum znajduje się internet.