Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Info-TV-FM będzie miała tv mobilną

0
Podziel się:

Info-TV-FM, spółka która wygrała konkurs na operatora telewizji mobilnej, złoży do końca tygodnia wniosek o rezerwację częstotliwości, wynika z wypowiedzi prezes funduszu Magna Polonia, który jest głównym udziałowcem spółki, Alberta Kuźmicza.

Info-TV-FM będzie miała tv mobilną
(PAP/dpa)

Info-TV-FM, spółka która wygrała konkurs na operatora telewizji mobilnej, złoży do końca tygodnia wniosek o rezerwację częstotliwości, wynika z wypowiedzi prezes funduszu Magna Polonia, który jest głównym udziałowcem spółki, Alberta Kuźmicza dla TVN CNBC.

_ Nie widzę powodu dla którego zarząd Info-TV-FM nie miałby podjąć decyzji o złożeniu tego wniosku. Jestem przekonany, że zostanie złożony do piątku _ - powiedział Kuźmicz. Urząd Komunikacji Elektronicznej w ostatni piątek poinformował, że Info-TV-FM wygrał konkurs na operatora telefonii mobilnej pokonując spółkę Mobile TV, która jest wspólnym przedsięwzięciem czterech największych operatorów telefonii mobilnej.

Opłata za dokonanie rezerwacji wyniesie 15,105 mln zł, a zwycięzca konkursu musi go złożyć do piątku. Różne źródła szacują, że inwestycje w infrastrukturę, konieczne do wypełnienia zobowiązań podjętych przez spółkę, wyniosą 200-300 mln zł.

W swoim komunikacie prasowym Info-TV-FM informował, że inwestycje będą finansowane przez Magna Polonia. Cytowany w tym samym komunikacie Kuźmicz deklarował, ze projekt będzie finansowany zarówno instrumentami kapitałowymi jak i długiem, z istotnym udziałem vendor financing.

We wtorek wieczorem Magna Polonia poinformowała, że 10 kwietnia Walne Zgromadzenie zdecyduje o przeprowadzeniu dwóch emisji akcji, w tym emisji akcji serii D bez prawa poboru i akcji serii E. Wartości planowanych emisji nie podano. Kapitał Magna Polonia dzieli się obecnie na 86 737 149 akcji, a projektach uchwał znajduje się upoważnienie zarządu do jego podwyższenia przez emisję do 65.052.860 nowych walorów.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)