Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

inviPay chce zwiększyć obroty do 1 mld zł rocznie do 2020 roku

3
Podziel się:

inviPay spodziewa się w tym roku obrotów na poziomie przekraczającym 200 mln zł i celuje w poziom 1 mld zł rocznego obrotu do 2020 roku, poinformował ISBnews.tv prezes Jakub Więcław.

inviPay chce zwiększyć obroty do 1 mld zł rocznie do 2020 roku

"Jako lider usług faktoringu w Polsce planujemy dalszy rozwój. Najważniejszy cel na najbliższe lata to utrzymać i umocnić pozycję lidera w zakresie świadczenia usług faktoringowych dla klientów z segmentu mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Drugim celem jest skuteczny rozwój naszej aplikacji poza granicami naszego kraju" - powiedział ISBnews.tv Więcław.

InviPay działa trzeci rok operacyjnie na rynku. Dotychczas spółka rozliczyła łącznie przeszło 200 mln zł transakcji swoich klientów. W pierwszym roku było 45 mln zł transakcji, w drugim roku 155 mln zł.

"Tylko w samym 2018 roku spodziewamy się minimum 200 mln zł obrotu. Co daje dynamiczny wzrost i pokazuje rozwój spółki, a także potencjał rynku polskiego. Liczymy jednocześnie, że cel 1 mld zł obrotu jesteśmy w stanie osiągnąć w 2019-2020 roku. Wtedy będziemy niekwestionowanym liderem rynku" - zaznaczył prezes.

Stwierdził jednocześnie, że rynek usług faktoringowych jest w bardzo dynamicznej fazie rozwoju. Łącznie cały rynek firm faktoringowych rozliczył w ubr. wierzytelności na ponad 200 mld zł. W tym obrocie uczestniczyło jedynie 9 tys. z setek tysięcy polskich firm.

"To plasuje nas naprawdę wysoko w rankingu krajów w UE, a dodatkowo nadal zwiększa się skala klientów korzystających z faktoringu. Z każdym miesiącem faktorzy obsługują większy wolumen, a to dobrze wróży branży, która jest dobrze postrzegana na tle całego rynku finansowego, który musi radzić sobie z różnymi wyzwaniami" - wskazał Więcław.

inviPay.com to startup z branży Financial Technology, z którego usług korzystają małe i średnie firmy w celu optymalizacji przepływów pieniężnych.

Sebastian Gawłowski

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(3)
WYRÓŻNIONE
Damian
6 lat temu
Z firmą inviPay współpracuję przeszło 2 lata. Solidna, stabilna firma z najtańszą ofertą na rynku mikrofaktoringu. Bardzo polecam nawiązanie współpracy z Panem Kubą z działu obsługi klienta. Profesjonalista jakich mało w tym kraju! Świetnie przygotowany merytorycznie i zawsze z uśmiechem prowadzi rozmowy. Pozdrawiam
Klient
6 lat temu
Powodzenia z taką obsługą klienta który zostawia u was nie małe pieniądze daleko niezajdziecie szczególnie że konkurencja też już próbuje w tym segmencie działać. Opóźniacie wypłatę bo potwierdzacie fakturę (3 dni) za którą już wam kontrahent zapłacił i to przed zleceniem wypłaty! = Klient miałby kasę szybciej gdyby z was nie skorzystał.... Zmieniacie termin faktury sprzedażowej bez konsultacji z klientem... Rozpoczynacie potwierdzanie faktury dopiero przy zleceniu wypłaty zamiast przy dodaniu do systemu i zatwierdzeniu przez admina/klienta, ale chargujecie za potwierdzanie czy była zlecona wczesniejsza wypłata czy nie. Chargujecie od momentu zlecenia wypłaty a nie faktycznej wypłaty. Ten produkt jest źle skonfigurowany, nie daje flexibility klientowi, klient musi czekac minimum 3 dni na kase od momentu kiedy zdecyduje sie wypłacić wcześniej (jezeli wszystko pojdzie gładko). Jezeli klient zleci wypłate kilka dni wczesniej przed terminem dochodzi do kuriozalnych sytuacji ze faktura utyka w potwierdzaniu, naliczacie prowizje za wczesniejsza wypłate a kasa do klienta dochodzi 2 dni PO TERMINIE faktury I wiele wiele innych idiotycznych problemow, a mialo byc szybko sprawnie i przyjemnie bo za to płacimy tak wysokie prowizje. Co miesiąc inne problemy taniej i prościej na prawde wychodzi uruchomic sobie po prostu linie. A i jeszcze beszczelnie obsługa klienta przestaje odpisywac w trakcie czatu, maile zostawione przez strone zawsze pozostaja bez odpowiedzi nawet w banalnych niekasowych sprawach. Musisz ustrzelic konsultanta online i miec nadzieje ze bedzie chcial z toba zalatwic temat do konca tego samego dnia inaczej story od początku. Opiekun nie odbiera nie oddzwania, a jak czasem sam zadzwoni to obiecuje ze temat juz jest zalatwiony i ze kasa bedzie wypłacona na czas. Czekam 5TY DZIEŃ po terminie faktury Opiekun obiecywał ze bedzie wyplacone na dzien terminu faktury
Danka
6 lat temu
Usługi faktoringowe faktycznie są coraz bardziej popularne, samam mam kliku znajomych korzystających z idea i bardzo sobie chwalą. Fajna usługa, zwłaszcza dla tych mniejszych firm
NAJNOWSZE KOMENTARZE (3)
Damian
6 lat temu
Z firmą inviPay współpracuję przeszło 2 lata. Solidna, stabilna firma z najtańszą ofertą na rynku mikrofaktoringu. Bardzo polecam nawiązanie współpracy z Panem Kubą z działu obsługi klienta. Profesjonalista jakich mało w tym kraju! Świetnie przygotowany merytorycznie i zawsze z uśmiechem prowadzi rozmowy. Pozdrawiam
Danka
6 lat temu
Usługi faktoringowe faktycznie są coraz bardziej popularne, samam mam kliku znajomych korzystających z idea i bardzo sobie chwalą. Fajna usługa, zwłaszcza dla tych mniejszych firm
Klient
6 lat temu
Powodzenia z taką obsługą klienta który zostawia u was nie małe pieniądze daleko niezajdziecie szczególnie że konkurencja też już próbuje w tym segmencie działać. Opóźniacie wypłatę bo potwierdzacie fakturę (3 dni) za którą już wam kontrahent zapłacił i to przed zleceniem wypłaty! = Klient miałby kasę szybciej gdyby z was nie skorzystał.... Zmieniacie termin faktury sprzedażowej bez konsultacji z klientem... Rozpoczynacie potwierdzanie faktury dopiero przy zleceniu wypłaty zamiast przy dodaniu do systemu i zatwierdzeniu przez admina/klienta, ale chargujecie za potwierdzanie czy była zlecona wczesniejsza wypłata czy nie. Chargujecie od momentu zlecenia wypłaty a nie faktycznej wypłaty. Ten produkt jest źle skonfigurowany, nie daje flexibility klientowi, klient musi czekac minimum 3 dni na kase od momentu kiedy zdecyduje sie wypłacić wcześniej (jezeli wszystko pojdzie gładko). Jezeli klient zleci wypłate kilka dni wczesniej przed terminem dochodzi do kuriozalnych sytuacji ze faktura utyka w potwierdzaniu, naliczacie prowizje za wczesniejsza wypłate a kasa do klienta dochodzi 2 dni PO TERMINIE faktury I wiele wiele innych idiotycznych problemow, a mialo byc szybko sprawnie i przyjemnie bo za to płacimy tak wysokie prowizje. Co miesiąc inne problemy taniej i prościej na prawde wychodzi uruchomic sobie po prostu linie. A i jeszcze beszczelnie obsługa klienta przestaje odpisywac w trakcie czatu, maile zostawione przez strone zawsze pozostaja bez odpowiedzi nawet w banalnych niekasowych sprawach. Musisz ustrzelic konsultanta online i miec nadzieje ze bedzie chcial z toba zalatwic temat do konca tego samego dnia inaczej story od początku. Opiekun nie odbiera nie oddzwania, a jak czasem sam zadzwoni to obiecuje ze temat juz jest zalatwiony i ze kasa bedzie wypłacona na czas. Czekam 5TY DZIEŃ po terminie faktury Opiekun obiecywał ze bedzie wyplacone na dzien terminu faktury