"Rozszerzenie współpracy z PolskiBus.com to kolejny krok, który umożliwi polskim pasażerom dostęp do całej europejskiej siatki połączeń FlixBus. Łącząc nasz standard usług i innowacyjne rozwiązania technologiczne z doświadczeniem firmy PolskiBus.com zdobytym na polskim rynku, liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 r. w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń i tym samym stworzymy najatrakcyjniejszą ofertę na rynku dla polskich pasażerów" - powiedział Leman podczas konferencji prasowej.
"Wejście FlixBus nie mogło się obyć bez współpracy z jednym z przewoźników obecnych w Polsce. To nie jest przejęcie PolskiBus.com, to nowy etap współpracy, w której zmienia się jego marka, platforma sprzedaży i otoczka, którą widzi pasażer" - wyjaśnił Leman.
Dyrektor zarządzający PolskiegoBusa Piotr Bezulski poinformował, że do tej pory PolskiBus.com miał w Polsce 25 mln pasażerów i że z FlixBusem zamierza kontynuować działalność - pod jego marką.
"Pasażerowie uzyskują dostęp do całej europejskiej sieci FlixBusa. Wiążemy się z partnerem, który zapewnia fantastyczne wsparcie technologiczne" - podkreślił Bezulski.
Leman poinformował także, że do tej pory FlixBus miał w Polsce kliku partnerów i będzie dodawać kolejnych.
"Wchodzimy do Polski, żeby się rozwijać, planujemy mieć poza PolskiBus.com kilkunastu innych partnerów przed sezonem letnim 2018 r. Będziemy rozwijać siatkę połączeń krajowych, bazując na tym, co zbudował PolskiBus" - powiedział Leman.
Wskazał także, że przewoźnik również będzie oferował bilety w cenach od 1 zł.
FlixBus, założony w Niemczech, obecny jest w 26 krajach. Operuje na dystansach średnich (50-400 km) i długich (>400 km). Oferuje 200 tys. połączeń dziennie do 1 400 miejscowości.