"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 143,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do listopada 2016" - czytamy w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie br. wyniósł ok. 34 mln zł, co oznacza wzrost o 4% w skali roku, a w ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 335 mln zł i była o ok. 2% wyższa r/r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2017 r. wyniosły ok. 1 mln zł, co oznacza wzrost o 2% w skali roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 8,6 mln zł i była 9% wyższa r/r.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. m2, która była o 10% wyższa r/r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o 5% r/r. W ujęciu narastającym, sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 207 mln zł i była 4% w skali roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2017 wyniosły 2,9 mln zł, co oznacza spadek o 3% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,5 mln zł i była 5% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października wyniosła 37,4 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym licząc rok do roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.