Oglądalność kanału TVN w grupie "wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2014 roku do 10,4 procent z 11,4 rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w grudniu utrzymał się na poziomie 11,6 proc., udział TVP1 spadł do 12,9 proc. z 13,8 proc., a TVP2 do 9,5 proc. z 10,7 proc.
W grudniu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,7 proc. z 12,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 13 proc. z 12,8 proc., TVP1 zmniejszył udział do 9,2 proc. z 10,2 proc., a udział TVP2 spadł do 8,2 proc. z 9 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w grudniu utrzymał się TVN z udziałem 13,2 proc., wobec 13,4 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział wzrósł do 11,7 proc. z 11,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,6 proc. wobec 9,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,1 proc. wobec 7,7 proc. przed rokiem.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy