Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wzrosła oglądalność TVN w listopadzie

0
Podziel się:

TVN był w listopadzie po raz pierwszy w historii najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w komercyjnej grupie docelowej od16 do 49 lat

Wzrosła oglądalność TVN w listopadzie
(PAP/Przemek Wierzchowski)

TVN był w listopadzie najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) i drugim, po TVP1, najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w grupie 4+.

W listopadzie 2007 r. kanał TVN, po raz pierwszy w swojej historii, osiągnął najwyższy spośród wszystkich kanałów telewizyjnych w Polsce udział w komercyjnej grupie docelowej od 16 do49 lat. Całodobowy udział w rynku kanału TVN w tej grupie wzrósł do 19,8 proc. z 19,6 proc. w analogicznym okresie 2006 r.

Kanał TVN wyprzedził w ten sposób TVP1, Polsat i TVP2, których ogólny udział w rynku w grupie 16-49 wyniósł odpowiednio 19,6 proc., 18,9 proc. i 16,5proc.

W listopadzie 2007 r. ogólny całodobowy udział w rynku kanału TVN wzrósł do 18,5 proc. z 18,2 proc. w listopadzie 2006 r. W ten sposób TVN, również po raz pierwszy w historii, wyprzedził w tej kategorii TVP2 i Polsat, które zanotowały odpowiednio 17,8 proc. i 15,7 proc.

Spośród czterech największych kanałów, TVN jako jedyny zwiększył
całodobowy, ogólny udział w rynku w listopadzie 2007.

Kanał TVN odnotował również w listopadzie 2007 roku dobre wyniki
w grupie docelowej (16-49, miasta 100.000+). Całodobowy udział TVN
w tej grupie wzrósł do 25,6 proc. z 24,7 proc. w listopadzie 2006
r. Natomiast w prime time udział kanału TVN w grupie docelowej
wyniósł 31,1 proc. w porównaniu do 31,8 proc. w analogicznym
okresie 2006 roku.

Także kanał TVN24 zwiększył w listopadzie tego roku swój całodobowy ogólny udział w rynku do 3,0 proc. z 1,9 proc. W prime timie ogólny udział w rynku kanału TVN24 wzrósł do 1,8 proc. w listopadzie 2007 r. z 1,5 proc. rok wcześniej. Całodobowy udział w rynku kanału TVN24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta 100.000+) również wzrósł w listopadzie 2007 r. do 6,1 proc. z 4,1 proc.

"Tak doskonałe wyniki oglądalności - zarówno w grupie docelowej, jak i w całej populacji - sprawiły, że TVN24 po raz kolejny potwierdził swoją pozycję 6. najchętniej oglądanego kanału telewizyjnego w Polsce. Wyniki te robią tym większe wrażenie, jeśli wziąć pod uwagę, że TVN24 dociera tylko do 40,5 proc. gospodarstw domowych" - napisano.

W listopadzie 2007 r. zagregowany udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 23,9 proc. z 22,4 proc. w analogicznym okresie 2006 r. (cała doba, 4+). Ogólny udział w rynku kanałów telewizyjnych Grupy TVN w prime time również wzrósł w listopadzie 2007 r. do 27,4 proc. z odnotowanych rok temu 27 proc.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)