Po czterech kwartałach 2014 r. Grupa Auto-Spa wypracowała 17,6 mln zł przychodów, to jest o ok. 2,5 mln zł więcej w porównaniu do ubiegłego roku. Wzrost sprzedaży jest efektem poprawy wyników we wszystkich segmentach działalności: zarządzania myjniami, sprzedaży lokalizacji pod budowę myjni oraz produkcji urządzeń myjących.
Wraz ze zwiększeniem przychodów ze sprzedaży, Grupa Auto-Spa poprawiła efektywność działalności operacyjnej. W efekcie skonsolidowana EBITDA wzrosła ponad czterokrotnie, do poziomu 3,86 mln zł.
_ Drugi rok z rzędu spółka odnotowuje wzrost efektywności, a poprawa jest zauważalna w szczególności na poziomie operacyjnym. Generujemy zyski również na rynku czeskim jak i z działalności spółki producenckiej. Stale pracujemy nad zdobywaniem nowych partnerów oraz udoskonalaniem modelu biznesowego Grupy. To pozwala nam na uzyskiwanie coraz lepszych wyników z roku na rok _ - powiedział Dariusz Ilski, Prezes Zarządu Auto Spa.
W opinii Zarządu Spółki, pozytywny trend wzrostu popytu na oferowane produkty i usługi utrzyma się w 2015 roku.
Grupa Kapitałowa Auto-Spa buduje, sprzedaje i zarządza samoobsługowymi myjniami bezdotykowymi na terenie całego kraju. Kluczowym elementem strategii jest rozwój polskiej sieci Auto-Spa oraz ekspansja na rynki zagraniczne poprzez spółki powiązane. Obecnie w sieci Auto-Spa znajduje się 197 stanowisk myjących, własnych i partnerskich w 57 lokalizacjach w Polsce i zagranicą.
Grupa jest obecna na rynkach:
Polski - spółka odpowiedzialna za realizację procesów inwestycyjnych i rozwojowych. Jest również operatorem myjni oraz zarządza siecią myjni w grupie. Posiada myjnie w większości zlokalizowane przy obiektach Tesco.
Czech - spółka zależna prowadzi proces sprzedażowo-inwestycyjny. Poprzez posiadany potencjał projektowy i lokalizacyjny spółka pozyskuje klientów na rynku czeskim.
HydroPress - spółka zależna zajmująca się produkcją i serwisem urządzeń myjących w kraju i zagranicą.