Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Znana marka ubrań w trudnym położeniu. "Test na utratę wartości"

18
Podziel się:

Marka Quiosque ubiera Polki od 30 lat i posiada ponad 100 sklepów. Przez obecną sytuację gospodarczą znalazła się jednak w trudnym położeniu. To swoisty "test na utratę wartości" – stwierdził właściciel sieci.

Znana marka ubrań w trudnym położeniu. "Test na utratę wartości"
Quiosque. Marka ubrań w trudnym położeniu (zdj. ilustracyjne) (Unsplash)

O sprawie pisze portal dlahandlu.pl, który przypomina, że sklepy marki Quiosque można znaleźć głównie w centrach i galeriach handlowych. W ostatnim czasie sieć zmieniła właściciela.

Zmiana właściciela Quiosque i "test na utratę wartości"

Nastąpiło to w 2021 r. Dlako Sp. z o.o., dotychczasowy główny udziałowiec posiadający markę Quiosque podpisał umowę, w wyniku której 90 proc. udziałów spółki trafiło do Grupy Kapitałowej Immobile S.A.

Decyzja ta była spowodowana problemami w czasach pandemii koronawirusa. Rząd zdecydował się kilka razy na wprowadzenie lockdownów, które znacząco ograniczały działalność dużych placówek handlowych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Bagaż nie doleciał? Pasażer może zrobić zakupy na koszt linii lotniczej. Jest jedno "ale"

Na kolejne aspekty uderzające w markę uwagę zwróciło samo Immobile w raporcie za 2022 r., który cytuje portal dlahandlu.pl. Quiosque osiągnęło przychody niższe od planowanych, a do tego zmaga się z niepewną sytuacją gospodarczą będącą następstwem wojny w Ukrainiewysokiej inflacji w Polsce.

(...) Znak towarowy Quiosque, a także cały segment odzieżowy został poddany testowi na utratę wartości na dzień 31 grudnia 2022 r. W wyniku tego testu został zwiększony odpis na kwotę 9 154 tys. zł, co w sumie daje odpis ujęty na ten segment w 2022 r. w kwocie 10 383 tys. zł – napisała spółka w raporcie, cytowana przez dlahandlu.pl.

Immobile S.A. to spółka giełdowa o zróżnicowanym portfolio. W jej skład wchodzą m.in. firmy przemysłowe, z budownictwa przemysłowego, hotelarstwa czy deweloperskie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(18)
Joanna
6 dni temu
Nie polecam sklepu internetowego. Nie odpowiadają na maile. Nie zwracają pieniędzy za odesłany towar. Chyba zgłoszę sprawę na policję. Mam potwierdzenia odbioru zwróconych rzeczy. Totalne milczenie i brak kontaktu.
Malgo
7 dni temu
Skoro mają problemy, to po jeszcze naciągają ludzi. Oszusci
Malgorzata
7 dni temu
Czy komuś udało się dodzwonić, odzyskać pieniądze?
Nie kupujcie ...
7 dni temu
Nie kupujcie w sklepie internetowym, nie zwracają pieniędzy, nie odzywają się. Co z tym zrobic
GRAZYNA
2 tyg. temu
JA TEŻ ZAPŁACIŁAM PONAD 400ZŁ 30 MAJA I NIC. TOWARU NIE MA, NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW, NIE ODPISUJA NA E-MAILE