InPost dostarczył w 2018 roku ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. więcej niż rok wcześniej - podała spółka. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3 proc., a przez kuriera o 45,5 proc.
- W 2018 roku zrealizowaliśmy wszystkie założone cele. Sieć Paczkomatów wzrosła do blisko 4 500. Całoroczna dynamika po raz kolejny pokazała, że rośniemy znacznie szybciej niż rynek - podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPostu.
Wskazuje, że rynek e-commerce ma wciąż doskonałe perspektywy i rośnie w tempie niecałych 20 proc. rocznie. Tłumaczy, że dobre wyniki InPostu były możliwe m.in. dzięki wsparciu amerykańskich inwestorów, którzy zapewnili firmie wieloletnie finansowanie.
- Na ten rok planujemy projekty, które zaskoczą naszą konkurencję. Nie zmieniamy naszej długofalowej strategii. Zamierzamy być numerem jeden w Polsce i jesteśmy na najlepszej drodze, aby ten plan zrealizować - przekonuje szef InPostu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl