Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
MWL
|
aktualizacja

Były Superstary z klocków, będą Air Maxy? Nike partnerem LEGO

1
Podziel się:

Grupa Lego ogłosiła nawiązanie wieloletniego partnerstwa z amerykańską firmą Nike. W sprzedaży mają pojawić się nowe, wspólne produkty, promujące zabawę i aktywność fizyczną. Pierwsze z nich zobaczymy w 2025 r.

Były Superstary z klocków, będą Air Maxy? Nike partnerem LEGO
LEGO współpracowało już m.in. z Adidasem. Teraz czas na Nike (Getty Images, 2024 Shirlaine Forrest)

LEGO, duński producent zabawek, od lat wchodzi w różnego rodzaju partnerstwa i współprace, które owocują wspólnymi liniami produktów. Wystarczy wspomnieć o produkowanych na licencji zestawach z serii LEGO Star Wars, linach produktowych Marvela, modelach samochodów Lamborghini, Bugatti czy Ferrari albo śmigłowcu Airbusamodelu Concorde'a.

We współpracy z marką Adidas powstał m.in. model kultowego sneakersa Superstar z klocków LEGO oraz jego prawdziwy odpowiednik wzbogacony elementami nawiązującymi do klocków. Czy wkrótce pojawi się choćby model buta Nike Air Max z klocków? W czwartek LEGO oraz amerykańska grupa Nike ogłosiły wieloletnie partnerstwo.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Klocki pomagają w nauce. Matematyka z LEGO

LEGO i Nike chcą promować sport i zabawę

Nie ujawniono zbyt wielu szczegółów. Wiadomo, że rozpocznie się w 2025 r. i obejmie m.in. serię produktów pod wspólną marką, które "połączą kreatywną moc klocków LEGO z filozofią Nike "Just Do It", aby zachęcić wszystkie dzieci do zabawy i sportu".

- Zależy nam na tworzeniu przyszłości bardziej przystępnej i sprzyjającej integracji, w której dzieci w każdym wieku i o różnych umiejętnościach będą chętniej podejmować aktywność fizyczną. Wraz z Grupą LEGO z radością zapraszamy wszystkie dzieci do poznania nowej wizji sportu oraz kreatywnej zabawy - powiedział Cal Dowers, wiceprezes ds. globalnych produktów dla dzieci w NIKE Inc., cytowany w komunikacie.

- Łącząc kreatywność zabawy klockami LEGO z żywiołowością oraz pasją do sportu, chcemy zainspirować dzieci nowymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu i rozwijanie wyobraźni - stwierdził Alero Akuya, wiceprezes ds. rozwoju marki w Grupie LEGO.

W opublikowanej w mediach społecznościowych animacji pokazano m.in. charakterystyczne pomarańczowe pudełko na buty Nike, waflową podeszwę zewnętrzną i technologię Nike Air, a także specjalnie zaprojektowaną głowę minifigurki LEGO z charakterystycznym logo Nike jako uśmiechem.

W komunikacie dodano, że w niedawnym badaniu przeprowadzonym wśród 25 tys. 500 dzieci i 36 tys. rodziców w 36 krajach na zlecenie Grupy LEGO prawie wszystkie dzieci stwierdziły, że "zabawa jest bardzo cenna dla ich dobrego samopoczucia, a 73 proc. stwierdziło, że ich zdaniem dorośli nie traktują zabawy - i tego, jak może ona pomóc im w nauce - poważnie". Z drugiej strony, 59 proc. rodziców martwi się, że ich dzieci nie mają wystarczająco dużo czasu ani możliwości zabawy.

W marcu 2024 r. ONZ przyjęła deklarację ustanawiającą 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(1)
Beata
3 godz. temu
A zestaw Oświęcim czy Smoleńsk?