Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych CCC realizowane będą z wykorzystaniem własnej aplikacji mobilnej CCC. Dzięki niej generowany jest kod, który klient przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego.
Usługa realizowana we współpracy z PayPo, będzie dostępna testowo od września w Warszawie a wkrótce we wszystkich sklepach sieci w Polsce.
CCC jest również pierwszym partnerem PayPo, który w sieci sklepów stacjonarnych oferuje nowy produkt: Podziel na 4. W jego ramach klient może zapłacić z zakupy w czterech ratach 0 proc. W ciągu 30 dni od dnia transakcji, klienci będą mogli zdecydować, czy wolą opłacić całość należności za zakupy, czy jedynie pierwszą ratę - w obu wariantach nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów.
- "Weź do domu zapłać później" to kolejny projekt, który uruchamiamy, ale to nie koniec, wkrótce oddamy do dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia - zapowiada Karol Półtorak, wiceprezes zarządu Grupy CCC ds. strategii i rozwoju.
Grupa CCC posiada obecnie ponad 80 platform e-commerce i prawie 1 tys. sklepów w 29 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Według szacunkowych danych w drugim kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie maj - lipiec, Grupa CCC zanotowała ponad 2 mld zł przychodów.