Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. LOS
|
aktualizacja

Chciał założyć konto i wpłacić 4 mln zł. "Pani do mnie, że nie załatwię"

844
Podziel się:

Influencer Dawid Pałka na platformie X podzielił się informacją, że placówka mBanku go nie obsłużyła, gdy przyszedł założyć konto firmowe 5 minut przed zamknięciem. "Gratuluję podejścia do klientów" - napisał. A w komentarzach pod postem rozpętała się burza.

Chciał założyć konto i wpłacić 4 mln zł. "Pani do mnie, że nie załatwię"
W odpowiedzi na posta mBank podkreślił, że ma szacunek do wolnego czasu swoich pracowników (Getty Images, Jaap Arriens)

Dawid Pałka jest "właścicielem kilkunastu firm i influencerem, który zajmuje się szerzeniem wiedzy na temat przedsiębiorczości i budowania własnego biznesu w drodze do niezależności finansowej", jak czytamy na jego stronie internetowej.

Mężczyzna na platformie X napisał, że w środę (26 czerwca) przyszedł do placówki mBanku, aby założyć konto firmowe i wpłacić 4 mln zł. Rzecz w tym, że była godzina 16.55.

"Pani do mnie, że nie załatwię. Pytam czemu? Bo 5 minut do zamknięcia, a konto będziemy zakładać 30 minut. Podziękowałem i poszedłem do innego banku. Gratuluję podejścia do klientów" - napisał, oznaczając oficjalne konto mBanku.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Gala Samochodu Roku Wirtualnej Polski 2024

Oficjalna odpowiedź mBanku

"Problem" Dawida Pałki nie spotkał się ze zrozumieniem komentujących jego post. Wielu użytkowników platformy stanęło po stronie pracownicy banku.

Jakub Wiech, redaktor naczelny portalu energetyka24.com, napisał: "Dotychczas byłem zadowolony z usług świadczonych przez mBank i nie miałem powodów do narzekań, ale po przeczytaniu tego wpisu po prostu szczerze cieszę się, że jestem ich klientem".

"Szkoda, kolejne rozczarowanie. Nawet chwilę refleksji nad zasadniczym sensem. Tylko odpowiedź dla zasięgów" - odpisał Pałka. Wyjaśniał dalej, że do samej pracownicy nie ma żadnych pretensji, ale że bank - jego zdaniem - powinien mieć procedury na podobne sytuacje, aby nie tracić klientów.

Do sprawy odniósł się też wywołany mBank. "Szacunek do naszych klientów jest dla nas równie ważny, co szacunek do naszych pracowników i ich wolnego czasu" - odpisał bank.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(844)
Bank
14 min. temu
Ma procedurę zamknięcia oddziału i jeżeli postonfluencer nie poinformuje o zamiarze wcześniej to nie zostanie obsłużony - równie dobrze mógłby przyjść do oddziału i powiedzieć że chce wypłacić 4 mln w gotówce - też by nie dostał i odesłany by był bez piniendzy - to by dopiero była „afera” - następnym razem proponuję aby pan przyjechał do oddziału z tobą złota do zdeponowania - byłby lepszy cyrk
Influenza
19 min. temu
Szukał sensacji to i znalazł - on walczy tylko o zasięgi bo z tego żyje - im bardziej kontrowersyjny i durny temat tym większy szum - może us powinien się zainteresować skąd koleś ma 4 mln w gotówce do wpłaty (normalni ludzie wykonują przelewy, a rachunki zakładają przez internet i nie muszą robić scen w banku)
szalom
1 godz. temu
Pan usiądzie ,pan położy sie załatwi .
Kaasjer
2 godz. temu
Puknij się facet w głowę .Najpierw skontaktuj się z Bankiem i umów się na taką wizytę a później krytykuje.Takie transakcje realizuje się w osobnych pomieszczeniach chyba że chcesz przy wszystkich klientach szpanować kasą.Mamy XXI wiek nigdy w banku nie robiłeś transakcji.
POLexIT
8 godz. temu
Przy takiej kwocie Pani musiała by sprawdzić czy nie spał z osobą eksponowaną politycznie!
...
Następna strona