Firma Mondelez nawiązała współpracę z Lady Gagą. Jej efektem są ciasteczka Oreo inspirowane nową płytą piosenkarki "Chromatica". Ciasteczka te będą do kupienia w sieci Żabka w najbliższych dniach. Edycja limitowana – przypomina "Żabka".
To nie koniec "wielkiego świata" w osiedlowych sklepikach. W Żabce ma miejsce także światowa premiera lodów marki Monte – prawdziwa gratka dla fanów popularnych deserów, chwali się sieć. O co chodzi z tymi lodami?
Wariant na patyku (110 ml) jest już dostępny, natomiast rożek (120 ml) będzie miał swoją premierę 17 marca. Lód na patyku, z charakterystycznymi dla Monte dwiema kremowymi warstwami, oblany jest kruchą, mleczną czekoladą. Rożek Monte to dwie kremowe masy lodowe, z sosem czekoladowo-orzechowym, w kruchym kakaowym waflu, z czekoladową polewą i kawałkami prażonych orzechów laskowych.
Tylko w Żabce dostępna w marcu jest także limitowana edycja napoju Starbucks-Hazelnut Macciato.
Wśród marcowych nowości Żabka proponuje również coś dla wegan. Napoje roślinne Rośleko, które z powodzeniem zastąpią zarówno roślinne, jak i tradycyjne mleko. W ofercie Żabki dostępne są w dwóch wariantach smakowych. Produkty dostępne są w szklanych butelkach o pojemności 300 ml.
Firma coraz śmielej rozpycha się na rynku. Na początku marca Żabka ogłosiła, że przejmuje firmę Maczfit, dostawcę cateringu. Przejęcie firmy zajmującej się dietetycznym cateringiem ma pomóc Żabce w zaistnieniu na rynkach, na których na razie jej nie ma. Firma zamierza wejść w segment cateringu dietetycznego, który jest jedną z najszybciej rozwijających się usług w sektorze convenience.
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience. Okazuje się, że nie wszyscy są ze współpracy zadowoleni. Pod koniec lutego pisaliśmy o zarzutach części byłych franczyzobiorców, którzy przekonują, że z powodu stosowanego przez Żabkę systemu rozliczeń, popadli w długi, a działalność nie miał prawa być opłacalna.
W odpowiedzi Żabka położyła na stole konkretne liczby: każdego dnia ponad 4 tys. franczyzobiorców otwiera 6 tys. sklepów. I są w stanie zarabiać na życie. 2 tys. franczyzobiorców prowadzi sklepy przez ponad 3 lata. Co roku z biznesu rezygnować ma zaledwie garstka. Więcej o sporze piszemy w tym tekście.