W skład grupy wchodzą osoby reprezentujące wydawców internetowych, domy mediowe czy agencje performance, min.: Resolution, OMD, Wirtualna Polska, RASP, OLX czy Allegro.
Wynikiem prac grupy z 2019 jest kompendium wiedzy o kampaniach wspierających sprzedaż w e-commerce, które odniosły sukces. Z publikacji możesz dowiedzieć się m.in. o wzrostach sprzedaży w e-commerce z kategorii moda/fashion (realizacja: Resolution), generowaniu radości i sprzedaży na Allegro dla marki Mattel (realizacja: Allegro) oraz o sukcesie długofalowej kampanii na WP udowodniły skuteczność kanału mobilnego zarówno w samym procesie zakupowym, jak również w zaangażowaniu użytkownika mierzonego czasem spędzonym na stronie klienta.
Zachęcamy do pobrania Case Booka Ecommerce: https://iab.org.pl/badania-i-publikacje/casebook-e-commerce/
Publikacja umożliwi Ci zdobycie cennych benchmarków z kampanii sprzedażowych online m.in. dla takich marek jak: Wittchen, Home&You, StenaLine, Manta.
Autor: Anna Elwart, Managing Director Resolution.
Artykuł sponsorowany