Pim de Morree i Joost Minnaar, czyli Korporacyjni Rebelianci, podjęli w 2015 roku misję sprawiania, by praca była frajdą. Osiem lat temu porzucili frustrujące zajęcia w korporacjach, aby poznać sekrety firm, które stworzyły wyjątkowe miejsca pracy, w których pracownicy są zaangażowani, produktywni i szczęśliwi. Ich blog jest czytany w ponad 100 krajach świata, a wpisy ukazały się również w "The New York Times", "Forbes", "HuffPost", "The Guardian" i "BBC". Joost i Pim otrzymali wiele międzynarodowych nagród dla "najlepszych myślicieli nowego zarządzania", znaleźli się na liście Top 30 Emergent Management Thinkers, a w 2019 roku zdobyli nagrodę Thinkers50 Radar Award.
Korporacyjni Rebelianci wystąpią drugiego dnia konferencji na scenie 6 – Design Manifesto, której gospodarzem jest Concordia Design, pierwsze prywatne centrum kreatywności i biznesu w Polsce.
- Cieszymy się, że Joost i Pim przyjęli nasze zaproszenie – komentuje Ewa Voelkel-Krokowicz, CEO Concordia Design - Power Speech Korporacyjnych Rebeliantów doskonale wpisuje się w tematykę hasła Wolność, o której rozmawiać będziemy na scenie Design Manifesto. Wśród zagadnień poruszonych zarówno przez gości specjalnych jak i ekspertów biorących udział w panelu dyskusyjnym znajdą się m.in. kwestie związane z instytucjami holokratycznymi, samoorganizującymi się. Porozmawiamy o ustalaniu ram wolności, które są kluczowe w organizacji, o zaufaniu, bezpieczeństwie psychologicznym, równości w dostępie do informacji.
Radykalna zmiana sposobu pracy
De Morree i Minnaar obserwowali osiągnięcia Google, Zappos i Spotify, ale również wielu innych firm. Rozmawiali z zarządzającymi i pracownikami, aby poznać tajemnicę ich sukcesu. Prezentując kolejne miejsca i ludzi, których spotkali, na swoim blogu dzielą się z czytelnikami tym, czego się do tej pory nauczyli i dowiedzieli, edukują i inspirują.
Korporacyjni Rebelianci stali się wiodącym międzynarodowym ruchem badawczym, który promuje ideę zmiany sposobu pracy i organizacji w firmach, aby zwiększyć motywację, zaangażowanie i produktywność pracowników. udowadniają, że to zaufanie i transparentna komunikacja zmieniają miejsca pracy, wpływają na zaangażowanie pracowników i ich poziom zadowolenia z pracy oraz poprawiają wyniki firm. De Mooree i Minnaar inspirują i edukują firmy na całym świecie w zakresie nowoczesnych metod organizacji pracy takich jak: agile, czyli programowanie zwinne oraz design thinking, czyli proces odnoszący się do procesów poznawczych, strategicznych i praktycznych, dzięki którym koncepcje projektowe są opracowywane przez projektantów.
Ich badania i wywiady z innowacyjnymi firmami, stały się kanwą do opracowania konkretnego przepisu na sukces, opisanego w ich bestsellerowej książce pt.: "Korporacyjni Rebelianci. Niech praca będzie frajdą".
Katarina Berg, dyrektor ds. personalnych w Spotify, recenzując książkę, określiła ją jako "mądrą lekturę dla wszystkich pracowników, specjalistów działów kadr i przywódców biznesów, którzy chcą tworzyć radykalnie inspirujące miejsca pracy".
Dodała, że Rebelianci rzucają wyzwanie przyjętym i powszechnym praktykom, zatem jest to lektura dla wszystkich: zwykłych pracowników, kadr i menedżerów.
Impact’23
Łącznie w czasie dwóch dni wydarzenia Impact’23 na siedmiu scenach uczestnicy dyskutować będą w ramach 23 ścieżek tematycznych. Obok dobrze znanych z poprzednich wydarzeń tematów wiosną 2023 r. zadebiutują: Future Societies, Sustainable Fashion i Foodtech.
Impact najlepiej ze wszystkich kongresów w regionie wpisuje polską bieżącą dyskusję w światowe trendy i pozwala na lepsze zrozumienie wszystkiego, co się dzieje dookoła. Dlatego wśród zaproszonych gości są nie tylko najważniejsze osoby z Polski, w tym przedstawiciele rządu, prezesi z wszystkich najważniejszych krajowych instytucji finansowych, firm technologicznych i kluczowi inwestorzy, lecz również szefowie światowych firm, autorytety naukowe i biznesowe.
Najbliższemu kongresowi towarzyszyć będzie jeszcze więcej wydarzeń dodatkowych, jak na przykład konkurs dla start-upów, warsztaty dla liderów biznesu, food festival czy trening biegowy Impact RUN.
Impact’23 odbywa się we współpracy z ponad 40 partnerami medialnymi oraz ponad 100 partnerami z sektora prywatnego i publicznego.
Na kongres można się zarejestrować korzystając ze strony impactcee.com.
Materiał partnera: Impact’23