Wokół zmian w energetyce
Dynamiczne zmiany, którym podlega sektor energetyki, oddziałują na przedsiębiorców niezależnie od branży. Transformacja energetyczna jest dla nich szansą i daje nowe możliwości rozwoju biznesu, ale również wiąże się z obawami.
"E.ON Talks jest inicjatywą, dzięki której przedsiębiorcy mogą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, a także czerpać inspiracje. To dlatego, że nasi rozmówcy dzielą się swoimi doświadczeniami, wiedzą i pomysłami - mówi Joanna Waszak, kierowniczka komunikacji marketingowej w E.ON Polska i twórczyni podcastu. - Popularność tego projektu uświadomiła mi jak bardzo informacje, którymi dzielimy się w ramach E.ON Talks, są potrzebne i przydatne. Jako duża, międzynarodowa spółka energetyczna mamy realny wpływ na zmiany rynkowe. Czujemy się odpowiedzialni za to, by pomóc przedsiębiorcom w zielonej transformacji".
Nowy format i nowi prowadzący
E.ON Talks to autorski cykl podcastów realizowany przez grupę energetyczną E.ON w Polsce.
W nowym sezonie eksperci omówią na czym polega transformacja energetyczna i jakie zmiany przyniesie dla polskich przedsiębiorców. Pierwszy odcinek w 2024 roku poprowadzi Joanna Waszak, a jej gościem będzie Maciej Stańczuk, ekspert Business Centre Club ds. energetyki i transformacji energetycznej. Rozmówcy postarają się wyjaśnić dlaczego transformacja energetyczna jest jednym z największych wyzwań dla firm działających w Polsce.
Nowy sezon to 14 odcinków, które będą pojawiać się co trzy tygodnie. Obok Joanny Waszak rozmowy poprowadzą Anna Karanik, senior menedżerka w pionie klienta biznesowego w E.ON Polska, oraz Patryk Żółtowski, kierownik ds. kluczowych klientów, który odpowiada za zespół sprzedaży fotowoltaiki do klientów biznesowych. Każdy z prowadzących wniesie do dyskusji unikalne doświadczenia i perspektywę biznesową ze swojego obszaru.
Wszystkie odcinki E.ON Talks dostępne w jednym miejscu
Wszystkie odcinki podcastu E.ON Talks są udostępniane na dedykowanej stronie E.ON Polska oraz na platformach streamingowych YouTube, Spotify i w aplikacjach podcastowych iTunes, Podcasty Google i Spreaker.
Źródło informacji: E.On
Materiał sponsorowany przez PAP MediaRoom