- Weszliśmy właśnie w drugie stulecie działalności banku, które bez wątpienia będzie stuleciem bankowości cyfrowej. Ponowne osiągnięcie tak znakomitego w skali światowej wyniku przez aplikację IKO jest potwierdzeniem, że zmierzamy we właściwym kierunku. Rozwijając IKO każdego dnia kierujemy się tym, żeby były ono maksymalnie proste i intuicyjne w obsłudze, a to klienci cenią dziś najwyżej – mówi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego.
Klienci oceniają IKO każdego dnia
Opinie klientów dotyczące aplikacji IKO są monitorowane na bieżąco w internetowych sklepach z aplikacjami, ale także w mediach społecznościowych.
Bank gromadzi też pomysły klientów na nowe funkcje w aplikacji. Jedną z nich jest wdrożona niedawno funkcja „Pomagaj z nami”, którą wcześniej zaproponował na portalu społecznościowym jeden z użytkowników aplikacji.
Ilu klientów korzysta z IKO?
Z danych PKO Banku Polskiego wynika, że obecnie IKO to ponad 3,2 mln aktywnych aplikacji.
W samym 4. kwartale 2018 roku użytkownicy IKO wykonali z poziomu aplikacji ponad 28 milionów transakcji mobilnych. W tym samym okresie liczba klientów, którzy logowali się do banku wyłącznie za pomocą telefonu komórkowego sięgnęła już prawie 1,1 mln.
IKO i nowe funkcje
W tym roku IKO zostanie wzbogacone między innymi o mobilną autoryzację oraz możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej czy opłacenia parkingu.
Bank pracuje też nad projektem „Talk to IKO”, który umożliwi sterowanie aplikacją, a w przyszłości także innymi usługami dodanymi, za pomocą głosu.