Zmiana szyldu była zapowiadana już dużo wcześniej i zaczęła się na początku tego roku we wszystkich 115 stacjach tej sieci.
- W ostatnich miesiącach AMIC Energy przeprowadził pełen rebranding, przy jednoczesnej modernizacji stacji z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań, a także wprowadził na rynek nowe paliwa premium – poinformował Michael Kochwalter, odpowiadający za komunikację firmy.
- W lipcu AMIC Energy wprowadził na rynek paliwa kategorii premium marki AMIC Pro – dodał.
Paliwo to podejmie rywalizację z takimi produktami, jak m.in. Verva PKN Orlen, V-Power Shell, Ultimate BP, Dynamic firmy Lotos, Moya Power czy Avia Gold. To, co odróżnia AMIC Pro, to wersja 95-oktanowa, a nie 98-oktanowa.
Zmiana oferty nie ogranicza się do samych paliw, bowiem na stacjach pojawiły się punkty gastronomiczne o nazwie Food Point. Dodatkowo klienci w niektórych lokalizacjach znajdą restauracje sieci Subway.
Austriacki fundusz inwestycyjny AMIC Energy przejął Łukoil na terenach Polski, Ukrainy i krajów nadbałtyckich w 2016 roku. Spółka podkreśla, że stawia na najnowsze technologie w każdym segmencie swojej działalności.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl