60 proc. badanych korzysta z internetu w domu, 25 proc. - w pracy, 21 proc. - w szkole lub na uczelni, 18 proc. - u znajomych, 16 proc. - w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 72 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w miesiącu.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (60 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (42 proc.), Google (40 proc.), Gadu-Gadu (33 proc.) i Allegro (22 proc.).
Codziennie lub prawie codziennie z internetu korzysta 45 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 23 proc., raz na tydzień 15 proc., kilka razy w miesiącu 11 proc., raz na miesiąc 4 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 2 proc.