Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

90minut.pl uruchamia działalność wydawniczą

0
Podziel się:

Zajmujący się tematyką piłkarską sportowy serwis 90minut.pl wchodzi na rynek wydawnictw prasowych. Po 2 latach budowania silnej pozycji w polskim Internecie, firma zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę o wysokonakładowe periodyki dostępne w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Pierwsze tego typu wydawnictwo z serii 'Almanach piłkarski 90minut.pl' trafi na rynek już 16 marca....

'Almanach piłkarski 90minut.pl - wiosna 2005' to wydawnictwo łączące w sobie pełną dokumentację rundy jesiennej piłkarskiego sezonu 2004/2005 z aktualną i najbardziej rozbudowaną zapowiedzią drugiej jego części. Wewnątrz znajdują się m.in. informacje o poszczególnych klubach, składach ich drużyn, ostatnich zmianach kadrowych, meczach towarzyskich oraz wszystko to, co jest niezbędne każdemu piłkarskiemu kibicowi. Opakowany w ciekawą szatę graficzną, Almanach 'przygniata' wręcz czytelników niespotykaną ilością informacji. Dane statystyczne zawarto bowiem na powierzchni aż 256 stron.

Siłą wydawnictwa są kompletne i unikatowe statystyki polskich rozgrywek piłkarskich - od I do IV ligi. Ponadto Almanach zawiera szczegółowe opisy karier wszystkich piłkarzy aktualnie grających w Polsce na szczeblu centralnym. Publikacja poświęca też sporo miejsca piłkarskiej Reprezentacji Polski, eliminacjom Mistrzostw Świata 2006, rozgrywkom o Puchar Polski oraz europejskim pucharom. Ciekawym uzupełnieniem tematycznym jest historyczny rys polskich rozgrywek piłkarskich oraz ligowa tabela wszech czasów.

Wydawnictwo w formacie A5 i objętości 256 stron ukaże się drukiem 16 marca 2005 r. Cena detaliczna została ustalona na poziomie 15 złotych. Od 1 marca serwis rozpoczął internetową przedsprzedaż tytułu. Potencjalni nabywcy zachęcani są do zakupu 30% rabatem oraz bezpłatną dostawą do domu. 90minut.pl ocenia wyniki pierwszych dni przyjmowania zamówień jako rewelacyjne. Do tej pory na zakup zdecydowało się ponad dwa razy więcej osób niż zakładano w planach na cały okres sprzedażowy. Wydawca już zlecił powiększenie nakładu.

'Na rynku do tej pory brakowało wydawnictw kompleksowo zajmujących się statystyką sportową. Indagowani przez naszych czytelników, od pewnego czasu przyglądaliśmy się możliwościom wejścia w ten segment działalności. Tej wiosny okres wydał się najbardziej odpowiedni, stąd też decyzja o uruchomieniu działalności wydawniczej.' - mówi Paweł Mogielnicki, prezes 90minut.pl Media.

'Kierując się wyłącznie opiniami naszych czytelników stworzyliśmy publikację, która w pełni zaspokaja gusta fanów polskiej piłki nożnej. Wydawnictwo ma zupełnie nowatorski charakter i w żadnym stopniu nie kopiuje powstających w ostatnich czasach w hurtowych ilościach tzw. 'skarbów kibiców'. Stawiamy na rzetelną informację statystyczną, miast budowanych naprędce list transferowych.' - dodaje Maciej Kusina, jeden z autorów Almanachu.

Wydawany właśnie 'Almanach piłkarski 90minut.pl - wiosna 2005' to pierwsza publikacja w ramach prowadzonego przez 90minut.pl Media projektu działalności wydawniczej. W kolejce do wydania oczekują już kolejne tytuły, poruszające jeszcze bardziej detalicznie tematykę statystyki sportowej. Ich ukazanie się zapowiadane jest na czerwiec b.r.

90minut.pl to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się serwisów internetowych. Serwis prowadzony jest przez certyfikowanych statystyków sportowych zrzeszonych w światowej federacji statystyków sportowych (RSSSF). Jest też jedynym partnerem (oddziałem) tejże organizacji na obszarze Polski. Z serwisem stale współpracuje 160 korespondentów rozlokowanych na terenie całego kraju. Wiadomości z Polski pojawiają się na bieżąco. Aktualnie w bazie serwisu znajdują się wyniki aż 1700 rozgrywek, poczynając od ekstraklasy a kończąc na Klasie C (odpowiednik 8 ligi) w Ustrzykach Dolnych, Pobierowie czy tysiącach innych maleńkich miejscowości w kraju. Baza danych zawiera codziennie aktualizowane informacje o ponad 6 tysiącach graczy wraz z historią ich występów, zdobytymi bramkami, kartkami i trofeami.

Z serwisu 90minut.pl stale korzysta ponad 200 tysięcy użytkowników. W badaniach MegaPanel/PBI witryna znalazła się na czele polskich serwisów sportowych z liczbą 212 000 unikalnych użytkowników (Październik 2004).

http://www.90minut.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)