Bestmarket.pl zwiększa ofertę e-handlową. W e-sklepie można korzystać z kilkunastu tysięcy fonogramów, obszernego działu multimedii, biura, upominków oraz kwiaciarni. W końcowej fazie przygotowań do umieszczenia znajdują się książki, artykuły spożywcze i sprzęt agd-rtv.
Bestmarket.pl S.A. uruchomił promocję, której celem jest zachęcenie klientów do korzystania z poczty kurierskiej w dostawach towarów. Usługa ta kosztuje 5 PLN. Prócz tego opracowano program lojalnościowy, w ramach którego przyznawane są wirtualne karty rabatowe. Karty te związane są ściśle ze zniżkami, jakie przyznawane są zarejestrowanym użytkownikom Bestmarket.pl oraz funkcjami dodanymi. Karta brązowa upoważnia do otrzymania rabatu wysokości 3% oraz dostęp do rozbudowanych funkcji terminarza w „Moje ustawienia”. Karta srebrna to zniżka na zakup zwiększona do wysokości 6%, dostęp do zbudowanych funkcji terminarza w „Moje ustawienia”, oraz w „Centrum pomocy” nowa forma wymiany informacji z Biurem Obsługi Klienta poprzez czat. Karta „złota” jest najbardziej prestiżową kartą w Bestmarket.pl. Dzięki niej użytkownik otrzymuje rabat do wysokości 9% i - prócz dostępu do wcześniej opisanych funkcji w „Centrum pomocy” - dostaje kolejną formę wymiany informacji z Biurem Obsługi Klienta. Jest nią „oddzwoń do mnie”.
Wirtualny hipermarket jest inwestycją zarejestrowanej w połowie lutego warszawskiej spółki Bestmarket.pl S.A. Kapitał zakładowy spółki wynosi 500 tys. PLN, jedynym udziałowcem jest Robert Abramczyk.