Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach.
Komentarze te będą publikowane w Internecie na stronie FRoSTY. Zamieszczać je będą sami pracownicy bez jakiejkolwiek kontroli ze strony dyrekcji czy agencji reklamowej. Dlatego też blog FRoSTY jest otwarty, spontaniczny i bardzo osobisty. Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami.
FRoSTA zdecydowała się na uruchomienie swojego własnego bloga, dlatego, że naszym zdaniem blogi zapewniają szybką i skuteczną komunikację z całą masą odbiorców firmy. Najważniejsze jest to, że blogi nie działają w jedną stronę. Jest to komunikacja dwustronna, którą mogą śledzić tysiące Internautów. Liczymy się z tym, że nie wszystkie komentarze będą pochlebne a wręcz krytyczne np. z reklamacjami, ale również takie komentarze dla nas jako firmy są bardzo ważne, dzięki temu będziemy w stanie od razu oceniać problemy i reagować na takie komentarze - wewnątrz lub na zewnątrz firmy - w zależności od potrzeb. Tematyka, jaką będziemy poruszali będzie na pewno szeroka, także dla każdego Internauty z pewnością znajdzie się coś interesującego.
http://blog.frosta.pl