Bony stereo.pl oferowane będą w dwóch postaciach: materialnej (papierowej) oraz wirtualnej. W tej pierwszej, dostępne będą od maja w całej Polsce, m.in. poprzez promocyjną dystrybucję w czasopiśmie 'Machina', które ukaże się pod koniec kwietnia. Natomiast bony w wersji elektronicznej już funkcjonują, a można je otrzymać na kilka sposobów: za zakup książki o wartości 15 złotych (kupujący otrzymuje wówczas bon pięciozłotowy) lub specjalnie oznaczonego produktu, do którego bon jest przydzielony. Zresztą, możliwości będzie wiele - do niedawna bony przyznawane były klientowi, którego wartość koszyka zakupów przekroczyła 100 złotych. Informacją o przyznaniu bonu, drukowana jest na fakturze dostarczanej za zakupiony w stereo.pl produkt.
Chcemy w niedługiej przyszłości znacznie rozszerzyć zastosowanie naszych bonów. - opowiada prezes Muranty - Od maja będą mogły stosowane jako prezent darowany przez klientów sobie nawzajem oraz jako bon podarunkowy, który pracownicy otrzymują od pracodawcy (oba będą także dostępne w dwóch wersjach: papierowej i elektronicznej) Bony będziemy także wykorzystywać jako narzędzie promocyjne w relacjach B2B.
Bony 'prezentowe' w wersji wirtualnej dostępne będą z poziomu strony www.stereo.pl. Obdarowywanie jest bardzo proste: darczyńca określa liczbę i wartość bonów
i dokonuje płatności (przelewem bądź kartą). System generuje edytowalnego e-maila (np., z życzeniami), który darczyńca wysyła ze strony do obdarowywanego. Ten zaś aktywizuje konto i może korzystać z prezentu.
Bony podarunkowe, które stereo.pl wprowadzi w maju, w wersji drukowanej stosowane będą podobnie jak znane powszechnie bony Sodexho czy Bonus Polska. Używanie ich w wersji wirtualnej przebiegać będzie według podobnego mechanizmu jak w przypadku bonów 'prezentowych'.
Stawiamy na innowacje. System płatności mieszanych i bony to dopiero początek. Wkrótce poinformujemy o prawdziwym przełomie, nie tylko w ofercie stereo.pl ale na polskim rynku detalicznego e-handlu w ogóle. - zapowiada Piotr Muranty.
http://www.stereo.pl