Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Europa: Internet jest już medium nr 1

0
Podziel się:

Rynek reklamy internetowej podwoi się do 2012 roku, a jego wartość wyniesie 16 mld euro, wynika z raportu firmy badawczej Forrester.

Europa: Internet jest już medium nr 1

Rynek reklamy internetowej w Europie podwoi się do 2012 roku, jego wartość wyniesie 16 mld euro, wynika z raportu firmy badawczej Forrester.

Roczne przychody z reklamy internetowej mają osiągnąć 16 mld euro. Tym samym jej udział w ogólnym rynku reklamy wzrośnie z 9 do 18 proc.

Nic dziwnego, skoro według raportu już ponad połowa ankietowanych Europejczyków regularnie podłącza się do sieci.

Co więcej przeciętny mieszkaniec Europy spędza więcej czasu w internecie, średnio 14,3 godziny tygodniowo, niż przed telewizorem, 11,3 godziny czy czytając prasę - 4,4 godziny.

Reklama online ma największy udział w rynku w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji.

ZOBACZ TAKŻE:

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.