Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Mailing zwiększa sprzedaż

0
Podziel się:

Dwie trzecie amerykańskich firm uważa, że zwiększyły w ubiegłym roku sprzedaż online dzięki marketingowi poprzez e-maile

, wynika z badań Amerykańskiego Związku Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Association).

Firmy średniej wielkości podają w ankiecie, że najwięcej skorzystały z mailingu: wzrost sprzedaży wyniósł w tej grupie 60 procent. Duże firmy odnotowały wzrost w wysokości 47 procent, podczas gdy małe podają wynik w wysokości 15 procent.

29% firm spośród wymienionych trzech grup podaje, że promocja poprzez pocztę elektroniczną nie miała wpływu na wielkość sprzedaży. Jedynie 5 procent uważa, że mailing przyczynił się do spadków.

reklama
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)