Zmiana formy prawnej to decyzja podyktowana dynamicznym rozwojem wynikającym z konsekwentnie realizowanej strategii. W sezonie rozliczeń rocznych (styczeń - kwiecień 2006) portale PIT.pl i VAT.pl odnotowały ponad 18 mln odsłon oraz 1,5 mln unikalnych użytkowników. Według niezależnego raportu Megapanel PBI/Gemius z lutego br. w kategorii "biznes" portal PIT.pl plasuje się obecnie na 9 miejscu wyprzedzając pod względem ilości użytkowników takich graczy jak Infor i Gazeta Prawna.
Cieszymy się z osiągniętych wyników i wysokiego, ponad 100% wzrostu przychodów. Nie są one jednak dla nas zaskoczeniem - komentuje Wawrowski. Ponad rok temu zainicjowaliśmy gruntowne zmiany i przebudowę serwisu, poznaliśmy oczekiwania użytkowników, przeanalizowaliśmy setki ankiet, poddaliśmy się testom funkcjonalności, a w efekcie wprowadziliśmy nowe usługi, strukturę i podział informacji.
Zmiany jakie w ostatnich miesiącach nastąpiły w portalu PIT.pl to zasługa stale powiększającego się grona naszych pracowników i współpracowników. Ich wysiłek został doceniony wieloma pozytywnymi komentarzami i opiniami użytkowników. Mamy ambitne plany wdrożenia nowych usług, wierzę że sprawdzony i zgrany zespół poradzi sobie z kolejnymi wyzwaniami - komentuje Wawrowski.
Wiceprezes nowej spółki - Artur M. Brzeziński - zdradza jeszcze jeden cel. Powołanie spółki prawa handlowego to uwiarygodnienie portalu w oczach użytkowników i partnerów biznesowych. Nie są nam obojętne również relacje z potencjalnymi inwestorami. Nasze plany zakładają poszukiwanie dodatkowych środków i finansowania zewnętrznego dla realizacji wyznaczonych celów.
Najbliższa przyszłość to rozwój szerokiej gamy usług doradztwa podatkowego on-line. Biorąc pod uwagę sukces platformy e-doradca.PIT.pl - usługę wprowadzoną na łamach serwisu rok temu - nie wykluczamy także powołania oddzielnej spółki doradztwa podatkowego - konstatuje Brzeziński.
www.pit.pl
www.vat.pl