Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Rynek reklamy internetowej w 2002 r. wzrósł do 33 mln zł

0
Podziel się:

Rynek reklamy internetowej wzrósł w 2002 r. o ponad 37 proc. - do 33 mln zł, z 24 mln zł w 2001 r. - wynika z szacunków domu mediowego IDMnet.

Według IDMnet zwiększenie wydatków na reklamę on-line jest wynikiem m.in. wzrostu zaufania do tego rynku. IDMnet szacuje, że w 2003 r. rynek ten wzrośnie do 38 mln zł.

W krajowym rynku reklam internetowych największy udział ma portal Onet.pl, który w roku 2002 miał 35 proc. udział w przychodach całego rynku e-reklamy w Polsce. Na drugim miejscu, z 18 proc. udziałem, był portal Wirtualna Polska.

Najbardziej popularną formą reklamy on-line są bannery reklamowe, oraz tzw. mailing.

Według IDMnet największymi reklamodawcami w internecie są m.in. operatorzy telefonii komórkowej i stacjonarnej (Era GSM, Plus GSM, Telekomunikacja Polska, Netia), banki (m.in. BPH PBK, Lukas Bank, mBank)
oraz producenci samochodów (Fiat, Peugeot i Volvo)
.

reklama
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)