Przystanek Woodstock odbywający się niezmiennie pod hasłem 'Miłość, muzyka, przyjaźń' jak co roku odbił się szerokim echem w polskich i zagranicznych mediach.
Począwszy od pierwszych minut koncert transmitowany był on-line, dzięki czemu obraz i muzyka dostępne były dla mieszkańców całego świata.
'Grupa potencjalnie najbardziej zainteresowana uczestnictwem w festiwalu i najaktywniej poszukująca informacji o imprezie to osoby w wieku 15-24 lata. Jednocześnie w maju br. osoby w tym wieku stanowiły prawie 40 proc. populacji polskich internautów! Jest to grupa najaktywniej korzystająca z internetu i spędzająca w nim najwięcej czasu - pomysł uruchomienia transmisji on-line komentuje Karolina Burzyńska-Janik, Gemius SA. - Kierowanie przekazu do młodych ludzi za pomocą internetu jest niczym innym, jak tylko strzałem w samą dziesiątkę ich oczekiwań.'
Z możliwości wirtualnych odwiedzin na Przystanku Woodstock skorzystała bardzo liczna grupa użytkowników sieci. W pierwszym tygodniu sierpnia strony Woodstock odwiedziło ponad 74 tys. internautów! Co ciekawe, na stronie pojawiły się osoby z całego świata: Niemiec, USA, Australii, Japonii, Wysp Kokosowych, Urugwaju, a nawet Demokratycznej Republiki Konga! W Polsce największy odsetek osób odwiedzających Woodstock on-line pochodził z województwa śląskiego i mazowieckiego.
' To niesamowite ilu internautów było z nami w Kostrzynie! Dopiero przy takich okazjach widać, jaka siła kryje się w internetowych łączach. - zadowolenia z wyników oglądalności witryny nie kryje Jurek Owsiak, pomysłodawca imprezy - Dobrze, ze internet pozwala, ze możecie być z nami wszędzie, o każdej porze, od początku do końca.'
Co przede wszystkim interesowało internautów, który na serwisie Woodstock 2005 w pierwszym tygodniu sierpnia br. wygenerowali ruch prawie sześć razy większy niż w całym lutym? W pierwszej kolejności odwiedzający witrynę sprawdzali program imprezy, czyli kto zagra na koncercie. Niewiele mniejszym zainteresowaniem cieszyły się festiwalowe newsy, mapa oraz galeria zdjęć. Atrakcyjności internetowych przekazów dodawały zapewne liczne czaty z występującymi artystami, czy też możliwość napisania maila do organizatorów.
Zainteresowanie internetowym Przystankiem odzwierciedlają dalsze statystyki. Według firmy badawczej Gemius, monitorującej ruch na stronie www.wosp.org.pl, użytkownicy wykonali w sierpniu na stronach dotyczących Przystanku Woodstock 2005 ponad 187 tys. wizyt. Wzmożony ruch na stronie fundacji odnotowano już w lipcu, kiedy to trwała intensywna kampania promocyjna imprezy, a zainteresowani sprawdzali, jakie atrakcje przygotowują dla nich organizatorzy. Warto zauważyć, że w lipcu i w pierwszym tygodniu sierpnia odwiedzający dokonali większej liczby odsłon na stronie, niż miało to miejsce w styczniu br. w trakcie XIII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W pierwszym tygodniu sierpnia internauci spędzili na witrynie średnio najwięcej czasu od początku roku - 24 minuty. Jak pokazują wyniki badania gemiusTraffic w piątek 5 sierpnia 2005, pierwszego dnia festiwalu, serwis www.wosp.org.pl odwiedziło prawie 19 tys. użytkowników, z czego ponad połowę stanowiły osoby będące na stronie po raz pierwszy.
Obecnie popularność witryny nadal utrzymuje się na poziomie wyższym niż ten rejestrowany w dniach poprzedzających festiwal, a następnego wielkiego skoku oglądalności możemy spodziewać się przy okazji kolejnego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w styczniu 2006 roku.