Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Zapachy Lenor w Internecie

0
Podziel się:

ProcterandGamble powierzył agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z PandG współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii.

Po raz pierwszy firma z sektora FMCG zdecydowała się na promocję płynu do płukania tkanin w Internecie. Akcja promocyjna została zaplanowana przez HYPERmedia dla nowych linii zapachowych płynów Lenor. Podstrony nowej witryny www.lenor.pl przedstawiają cztery warianty zapachowe, oparte o wyciąg z lawendy, paczuli, pomarańczy, gałki muszkatołowej oraz lilii wodnej.

Do zadań agencji należało także przygotowanie kreacji do kampanii reklamowej w Internecie. Grupą docelową reklam są kobiety między 25 a 39 rokiem życia, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkające w większych miastach. Silne działania reklamowe prowadzone będą również w kobiecej prasie.

HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z ProcterandGamble od 2003 roku.

http://www.lenor.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)