Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez I’GS In Good Strategy

Od Franczyzy do ROI - Jak budować Impact we Franczyzie? Webinarium z udziałem Jury Plebiscytu Franchise Brands With Impact

Podziel się:

Gdy jako Kandydat na Franczyzobiorcę szukasz dla siebie dobrej franczyzy, postaw na tzw. Impact Franchising. To przewaga konkurencyjna Marek Franczyzowych i pierwszy argument, jeśli chcesz maksymalizować wartość z Twojego uczestnictwa w sieci. Twoje ROI (return on investment). Impact, czyli wpływ na biznes i otoczenie w dużej skali i z widocznym, odczuwalnym rezultatem dla działalności i wyników finansowych Franczyzobiorców. Co to znaczy impact i zaangażowanie we franczyzie? I dlaczego to jest ważne?

Od Franczyzy do ROI - Jak budować Impact we Franczyzie? Webinarium z udziałem Jury Plebiscytu Franchise Brands With Impact
(materiały partnera)

Jakie to Marki Franczyzowe, które mają wpływ?

Marki Franczyzowe, które mają wpływ, czyli 'Franchise Brands with Impact', to Marki skupione na Człowieku – Franczyzobiorcy, które ciągle inspirują swoich Franczyzobiorców nowymi rozwiązaniami organizacyjnymi, technologicznymi, zarządczymi, aby w ten sposób pomagać im prowadzić dobry biznes na licencji, w otoczeniu, które się zmienia. – Te inspirujące Marki Franczyzowe budują impactowe programy rozwojowe i społeczne, ale też stale dostarczają nowe rozwiązania i narzędzia wzrostu swoim Franczyzobiorcom, aby zwiększać dla nich wartość z uczestnictwa w sieci i pomagać realizować cele wzrostu i rentowności. - Realizują Impact Franchising, odpowiedzialny franchising. To właśnie z takimi Markami łatwiej i bezpieczniej zarobić w sieci. Gdy jesteś Franczyzodawcą, rozwijaj Impact Franchising, odpowiedzialny #franchising.

Gdy jesteś Kandydatem na Franczyzobiorcę i szukasz biznesu na licencji, stawiaj na Impact Franchising. - Przygotuj się, aby umieć ocenić i wybrać dobrą systemową Organizację, która wyposaży Cię w narzędzia wzrostu. Z takimi Markami będzie Ci łatwiej i bezpieczniej zarabiać w sieci.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Co to jest Impact we franczyzie? Dlaczego jest ważny? I jak go osiągnąć?

Plebiscyt "Franchise Brands with Impact!​ Marki, które mają wpływ!

"Plebiscytem "Franchise Brands with Impact!​ Marki, które mają wpływ!" chcemy pokazywać dobre Marki Franczyzowe, z którymi warto się wiązać, gdy jako Kandydat na Franczyzobiorcę szukasz biznesu na licencji, bo ich rozwiązania organizacyjne, zarządcze, technologiczne będą miały wpływ na Twój biznes i znaczenie dla powodzenia we franczyzie. I to właśnie z nimi łatwiej i bezpieczniej zarobisz w sieci.

Misją Plebiscytu jest jakościowa zmiana na rynku franczyzy. – Naszym celem jest stymulowanie odpowiedzialnego franchisingu, opartego na budowaniu systemowych i powielalnych Organizacji Franczyzowych, które konkurują tzw. Innowacją Franczyzy i pamiętają, że franczyza jest przede wszystkim o Ludziach.

W Plebiscycie wyodrębniamy 4 główne kategorie, w zakresie których Marki Franczyzowe mogą budować i wyrażać swój wpływ i zaangażowanie we franczyzie, a które stanowią Fundament Impact Franchisingu: Człowiek w Centrum Franczyzy, Technologia Wpływu we Franczyzie, Organizacja Franczyzowa Jutra, Zaangażowana Marka Franczyzowa. Więcej o kategoriach Plebiscytu i zgłoszenia na https://ingoodstrategy.com/plebiscyt/

Zgłoszenia w Plebiscycie będą oceniać reprezentanci Marek Franczyzowych, przedstawiciele Dostawców Rozwiązań dla Marek Franczyzowych oraz Interesariusze Ekosystemu Franczyzy:

Robert Rękas

Prezes Zarządu Lewiatan Holding S.A.

Katarzyna Jędrek-Giza

Senior Impact Manager McDonald’s Polska

Wojciech Wieroński

Członek Zarządu, CFO 4F OTCF

Agnieszka Servaas

Współwłaścicielka VIVE Group, Prezeska Fundacji Play Sustain

Damian Ragan

Wiceprezes Zarządu Credit Agricole Bank Polska

Jarosław Sokolnicki

Head of Microsoft Technology Center

Ewa Wysocka

CEO Tribe47

Prof. Eryk Głodziński

Prodziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej

Michał Górski

CEO Schwitzke Górski

Szymon Mordasiewicz

Managing Director GFK

Jacek Santorski

Członek zarządu, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa, Psycholog społeczny i biznesu

Agnieszka Rozwadowska

CEO Carbon Footprint Foundation Grupa Columbus Energy S.A

Tomasz Snażyk

CEO Startup Poland

Mikołaj Pawlak

Food and Coffee Business Expert

Dorota Rymaszewska

Founder & CEO hiPets

Przemek Pohrybieniuk

ImpactAngels.PL

Zwycięzców ogłosimy podczas Konferencja & Workshop Franczyza 2.0, 9 października w Warszawie w Cambridge Innovation Center

Rozmowy o Impact Franchisingu 

💙 Dołączajcie do 'Rozmowy o Impact Franchisingu' - odpowiedzialnym franchisingu, który ma wpływ. - teraz webinarium z Członkami Jury Plebiscytu "Marki, które mają Wpływ". Chcemy dalej poinspirować, aby kolejne Marki Franczyzowe i Dostawcy Rozwiązań dla Marek Franczyzowych zgłaszały swoje programy i rozwiązania w Plebiscycie i pokazywały przez to swoje przewagi konkurencyjne.

W tym odcinku w Studio Franczyza 2.0 odpowiemy na pytanie: Co to znaczy impact i zaangażowanie we franczyzie? I dlaczego to jest ważne? O tym nasze webinarium.

Gośćmi Webinarium są przedstawiciele Jury Plebiscytu: Damian Ragan, VP Credit Agricole Bank Polska, Michał Górski, CEO Schwitzke Górski, Przemek Pohrybieniuk, ImpactAngels.PL, Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Innovation Centre oraz Jacek Santorski, Psycholog Społeczny & Biznesu, Akademia Psychologii Przywództwa Values.

Materiał sponsorowany przez I’GS In Good Strategy

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl