Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
9
Podziel się
4 z 12

Składanie Concorde'a zaczynamy od tylnej sekcji

Składanie Concorde'a zaczynamy od tylnej sekcji
Concorde z klocków LEGO (money.pl, Marcin Walków)

Choć to dużo powtarzalnych czynności, trzeba zwrócić uwagę na szczegóły i łączenia ruchomych elementów. Dzięki temu model Concorde'a będzie zdolny do wysuwania i chowania podwozia.

KOMENTARZE
(9)
WYRÓŻNIONE
Podziwiam.
rok temu
Bardzo ciekawie spędzony czas zamiast siedzeniem przed kompem, hejtowaniem piciem, paleniem a na koniec pogrzeb na koszt podatnika.
Blondi z Lice...
rok temu
Kułde!! Zrobiłam zestaw z LEGO, i jeszcze mi zostały 2 pełne garście klocków !
Jarek
rok temu
A ja myślałem że jest 5 części
NAJNOWSZE KOMENTARZE (9)
mesti
rok temu
Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży mówi wyraźnie, ze takie zabawki sa wrecz szkodliwe, uczą tylko starannie i dokładnie wykonać zadanie powierzone przez "górę". Zasadniczo o taki lud właśnie chodzi władcom świata. O ileż lepsze sa pierwotne klocki Lego, czyli te z których można wybudować wszystko, co tylko podsunie kreatywność, inteligencja, samodzielnie myślenie - te klocki wszystko to rozwijają,
Magis
rok temu
Więcej radości sprawiło mi obejrzenie prawdziwego Concorda i porównanie z Tu 144, który stoi obok.....ktoś chociaż wie, gdzie?
Kinoman
rok temu
To składał te klocki czy oglądał filmy? Bo oglądanie przy składaniu to raczej zerkanie od czasu do czasu.
Podziwiam.
rok temu
Bardzo ciekawie spędzony czas zamiast siedzeniem przed kompem, hejtowaniem piciem, paleniem a na koniec pogrzeb na koszt podatnika.
Reality Check
rok temu
Fajne, bezsensowne, nikomu nie potrzebne, horrendalnie drogie, hobby dla nie do końca rozwiniętych emocjonalnie łysiejących dziadków udających małe dzieci ... dziękuję, postoję ...
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Rusza fala wypowiedzeń? Tyle firm deklaruje grupowe zwolnienia pracowników

W końcu marca 159 firm zadeklarowało zwolnienie grupowe 17 tys. pracowników - podał w środę Główny Urząd Statystyczny. Oznacza to wzrost w porównaniu do lutego, kiedy to 137 pracodawców zadeklarowało zwolnienie 15,9 tys. pracowników.
9.

Aston Martin DBX707. Jeździłem najszybszym seryjnym SUV-em świata

707 koni mechanicznych i 900 Nm momentu obrotowego czynią z Astona-Martina DBX707 najszybszy seryjnie produkowany SUV świata. To nie są tanie rzeczy.
8.

Bukiet z klocków. LEGO rozwija rynek, którego przez dekady nie zauważało

Czy to będzie alternatywa dla żywego bukietu róż? Pewnie nie. Na zestaw, który złożyłem podczas redakcyjnego testu, patrzę inaczej. Jak na kolejny krok w rozwijaniu produktów dla dorosłych. Bo te rządzą się innymi prawami niż klocki dla dzieci. A przez długie lata jako rynek dla LEGO nie istniały.
7.

Dwa furgony na prąd. W ich przypadku elektromobilność nie wywołuje aż takich emocji

O ile samochody elektryczne wciąż budzą kontrowersje, to jednak jest obszar, w którym wydają się dobrym rozwiązaniem już teraz. To małe "dostawczaki", które poruszają się głównie po mieście i jego okolicach. W moje ręce do kilkudniowego testu trafiły dwa: Mercedes eCitan i Peugeot e-Partner.
6.

Toyota Yaris i Corolla w wersji Cross. To nie są auta, które mają trafić w gusta każdego

Weź popularny model ze swojej gamy, "napompuj go" i dodaj przydomek, który uczyni z niego SUV-a lub crossovera. Tak zrobiła Toyota w przypadku Yarisa i Corolli. W wariantach Cross to pomysł Japończyków, aby wypełnić kolejne rynkowe nisze i nie oddawać klientów innym markom.
5.

Ateca i Leon z tribalem na grillu. Cupra zaczynała jako "farbowany" Seat

Cupra włożyła sporo wysiłku, by przekonać, że nie jest Seatem ze zmienionym znaczkiem. Pierwszy model zaprojektowany dla niej pojawił się po dwóch latach. W przypadku Cupry Ateca i Leona zerwanie z oczywistymi skojarzeniami z Seatem jest trudniejsze. Testując oba modele przekonałem się, że nie jest niemożliwe.
4.

Testowałem dwa różne "elektryki" BMW. W obu spodobała mi się jedna rzecz

BMW i4 M50 i oraz BMW iX M60 to bardzo różne samochody, choć pod tym samym szyldem. Testując oba, zwróciłem uwagę szczególnie na jeden aspekt. To, w jaki sposób ich interfejs zdejmuje z głowy kierowcy "elektryka" część zadań.
3.

Odsłaniamy kulisy produkcji samolotów. Byłem w fabryce Airbusa

A220 to jedyny samolot Airbusa, który montowany jest w całości powstaje poza Europą. W kanadyjskich zakładach w Mirabel widziałem, jak produkowane są te wąskokadłubowe maszyny.
2.

Jeździłem nowym Renault Clio. To hybryda bez wtyczki, która w mieście udaje "elektryka"

Renault Clio E-Tech to miejski, co nie znaczy, że ciasny samochód. Dzięki technologii hybrydowej jest naprawdę oszczędny. Można nim też bez większych obaw wyjechać w trasę - o ile nie zabieramy za dużo współpasażerów i bagażu.
1.

Dostałem upgrade do pierwszej klasy. Oto jak wygląda namiastka luksusu w samolocie

Od lat byłem ciekaw, jak to jest lecieć pierwszą klasą. Miałem szczęście - podczas ostatniego lotu dostałem upgrade, czyli podwyższenie klasy podróży. Dzięki temu mogłem sprawdzić na własnej skórze, jak podróżują ci, którzy za bilet płacą kilkadziesiąt tysięcy złotych.