Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Animowany film o niedźwiadkach promuje Przemyśl

0
Podziel się:

Film animowany o przygodach dwóch małych niedźwiadków, które ze swoją mamą zwiedzają Przemyśl - to nowy pomysł władz tego podkarpackiego miasta na promocję.

Animowany film o niedźwiadkach promuje Przemyśl
(kalilo/sxc.hu)

Film animowany o przygodach dwóch małych niedźwiadków, które ze swoją mamą zwiedzają Przemyśl - to nowy pomysł władz tego podkarpackiego miasta na promocję. Samorząd kupił animację od firmy, która wyprodukowała film za 7 tys. zł.

Jak poinformował PAP Witold Wołczyk z kancelarii prezydenta Przemyśla film pt. _ Niedźwiadki z Przemyśla _ powstał na podstawie bajki Jarosława Sieki o tym samym tytule.

_ Bajkę w formie książeczki wydaliśmy w ubiegłym roku, dostępna jest w niektórych przemyskich księgarniach. Teraz na jej powstanie nakręcony został film animowany. Na razie można obejrzeć go na naszej stronie internetowej, ale w niedalekiej przyszłości wydany zostanie na płytach dvd oraz będzie zaprezentowany publicznie _ - dodał.

Animacja opowiada o przygodach małych niedźwiadków, które wraz ze swą mamą niedźwiedzicą postanowiły opuścić fontannę na przemyskim Rynku i zwiedzić miasto. Ich wspólny spacer jest okazją do przyjrzenia się najbardziej znanym zabytkom przemyskiej Starówki, zwiedzają również Wzgórze Zamkowe, Kopiec Tatarski i Forty Twierdzy Przemyśl. Niedźwiedzia rodzina odwiedza także okolice Przemyśla m.in. Zamek w Krasiczynie i Arboretum w Bolestraszycach.

Jak podkreślił Wołczyk taka forma promocji skierowana jest przede wszystkim do rodziców małych dzieci. _ Liczymy, że niedźwiadki tak spodobają się maluchom, że namówią one swoich rodziców, aby przyjechali do nas i odwiedzili te miejsca, które widzieli na filmie o misiach _ - zaznaczył.

Czytaj w Money.pl
Będą się promować tajemnicą. W 46 krajach - Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia - to tytuł kampanii reklamującej Dolny Śląsk.
Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali roku sięga 44 procent.
Jak skutecznie promować swoja firmę? Dobra reklama nie musi być jednak droga. Nowoczesne narzędzia promocyjne pozwalają osiągnąć wymierne efekty, bez konieczności ponoszenia znacznych wydatków.
podkarpackie
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)