W ubiegłym roku osoby indywidualne oraz firmy zakupiły w ramach kampanii ponad 10 tys. sztuk charytatywnych rogali, a cały dochód ze sprzedaży trafił do Stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki, które nieprzerwanie od 20 lat ramię w ramię z najmłodszymi pacjentami walczy z wrednym rakiem.
- Stowarzyszenie Dzieciaki Chojraki to wspaniała, szczera i bezinteresowna organizacja, pomagająca najmłodszym w nierównej walce z nowotworami. Liczymy, że Polacy nie pozostaną obojętni na ich los także w tym roku i podzielą się dobrem w ramach kolejnej edycji akcji RogaLOVE – mówią organizatorzy akcji.
Podziel się rogalem – pomóż uratować życie
Dlaczego właśnie rogale, Poznań i 11 listopada? Osobom spoza stolicy Wielkopolski trzeba wyjaśnić, że 11 listopada obchodzony jest nie tylko jako Narodowe Święto Niepodległości, ale także Dzień ku czci św. Marcina, z którym związana jest tradycja wypiekania przepysznych rogali świętomarcińskich. W okresie od 4 do 17 listopada każdy może zamówić charytatywnego rogala dla siebie lub bliskich. Do przyłączenia się do akcji zapraszane są także firmy, które mogą obdarować słodkim upominkiem partnerów biznesowych lub pracowników. Sprzedaż rogali-cegiełek odbywa się na stronie https://e-torty.pl/rogalove.
Cały dochód ze sprzedaży rogali zostanie przeznaczony dla dzieci chorych onkologicznie poprzez wsparcie dla Dzieciaków Chojraków - Stowarzyszenia Wspierania Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej. W tym roku celem jest zebranie brakujących 150 tys. zł na zakup cytofluorymetru, urządzenia służącego do niezwykle szybkiej i trafnej diagnostyki białaczki u dzieci oraz oceny skuteczności dotychczas zastosowanego leczenia onkologicznego.
Partnerami wspierającymi akcję RogaLOVE są: Miasto Poznań, Google Pay, SGB Banki Spółdzielcze, OLX, Siepomaga, Raben, IT Integro, TFP, Verseo, Poznań I Love You. Partnerem logistycznym jest DPD. Stronę internetową akcji i elementy identyfikacji wizualnej zaprojektował partner kreatywny - agencja GoldenSubmarine, a za działania PR i w social media odpowiada PR Calling. W social mediach akcję wspierają już m.in. Katarzyna Bujakiewicz oraz zespół Audiofeels. Oficjalne hasztagi akcji to #RogaLOVE oraz #MarcinyToFajneChlopaki.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl