Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Awaria związana z kartami Mastercard. Pieniądze znikały podwójnie przez agenta rozliczeniowego

29
Podziel się:

Transakcje dokonywane kartami MasterCard niektórych banków były naliczane podwójnie. Problem z płatnościami miał miejsce 23 i 24 września. Wszystko przez awarię systemu eService.

Awaria kart MasterCard. Transakcje naliczano podwójnie
Awaria kart MasterCard. Transakcje naliczano podwójnie

Jeden z użytkowników Wykop.pl poinformował o znikających pieniądzach po transakcjach kartami MasterCard. Transakcje były podwójnie księgowane. Ten konkretny użytkownik MasterCard ma konto w ING, jednak awarią dotknięte były też karty innych banków.

Za problemy z podwójnym księgowaniem winna była usterka w eService. Problemy dotyczyły transakcji dokonywanych 23 i 24 września. Jak zapewniają nas przedstawiciele platformy transakcyjnej, problem został już rozwiązany.

„Uprzejmie wyjaśniamy, że z powodu zaimplementowania w systemach rozliczeniowych nieprawidłowo opisanego pliku z transakcjami kartami Mastercard procesowanymi przez eService, na kontach niewielkiej części klientów niektórych banków mogło dojść do tymczasowego, podwójnego obciążenia za zrealizowane transakcje" - poinformował .

Błąd wynikający z podwójnego wczytania plików transakcyjnych został od razu wykryty i wyjaśniony. Aktualnie we współpracy z Mastercard oraz bankami wprowadzane są poprawne rozliczenia.

"Serdecznie przepraszamy za niedogodności.” – pisze w przesłanym do nas oświadczeniu Witold Siekierzyński, rzecznik prasowy eService.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także: Zobacz też: Bez podawania kodu PIN zapłacimy więcej
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(29)
WYRÓŻNIONE
Kasia
6 lat temu
Politycy chcą zrobić świat bezgotówkowy a my im na to pozwalamy. Taka prawda.
gyz
6 lat temu
Ciekawe ze taki system zawsze myli sie na swoja korzysc. Jeszcze nigdy nie slyszalem zeby bank pomylil sie na korzysc klienta
zz
6 lat temu
Płacę tylko gotówką.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (29)
kargos
5 lata temu
No i co z tego? Myśleliście, że do błędów nie będzie dochodzić? One będą, a głównie chodzi tutaj o to, jak szybko zareagowali i jakie były tego efekty. Nikt nic nie stracił - to jest najważniejsze. A awarie będą - ważne, żeby nie pojawiały się co trochę...
dankow
6 lat temu
Tylko karta - w ostatnich miesiącach się dużo poprawiło - faktycznie terminale eservice są w zasadzie wszędzie. U mnie nawet gość w warzywniku go ma, a jeszcze lepsze - mają terminal na stanowisku z wędlinami na ryneczku. Grubo ;-) Ale to wyłącznie dobrze.
cecero
6 lat temu
Płacę tylko kartą. Awarie związane ze sprzętem zawsze się będą zdarzać. Kiedyś miałem podwójne księgowanie po zakupach w sklepie, terminal eservice. Kasa wróciła zanim zauważyłem, że mi zbyt wiele pobrano. Takie przypadki będą się zdarzać - ważne, żeby firma odpowiednio szybko reagowała.
keporo
6 lat temu
Hmm... ciekawe... bo tak faktycznie było, a ja tego nie zauważyłem. Ale bądźmy rozsądni. Plus jest taki, że odpowiednio szybko zadziałali. Tyle.
kaasea
6 lat temu
Dowiedzialem się od was - faktycznie zaksięgowało podwójnie, ale kasa wróciła.
...
Następna strona